Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Q: Køb af dig. cam i udlandet, erfaringer ~
Fra : Bo Andersen

Dato : 08-03-02 10:15

Jeg søger en online butik, i Tyskland eller England, som folk finder
pålidelige, da jeg gerne vil købe
et kamera (Canon S 40 el. G2) og spare nogle penge samtidig.
Nogen der har prøvet det med succes ?

-Bo-

Fra : J@N

Dato : 08-03-02 12:02

Tidligere ofte stillet spørgsmål, kig på indlæg de sidste to måneder
tilbage..

Forøvrigt koster G2 ca. 1000 Euro i Tyskland det er ca kr. 7.400,- + porto
I DK koster den kr. 8.000,-, så du sparer ca. en plovmand, jeg har bestilt
en i DK.

Jan

Fra : Bo Andersen

Dato : 08-03-02 22:27

> Tidligere ofte stillet spørgsmål, kig på indlæg de sidste to måneder
> tilbage..

Har lige gået et par mdr. tilbage og fundet artiklerne.
Tak for det.

-Bo-

Fra : William

Dato : 08-03-02 12:01

> Jeg søger en online butik, i Tyskland eller England, som folk finder
> pålidelige, da jeg gerne vil købe
> et kamera (Canon S 40 el. G2) og spare nogle penge samtidig.
> Nogen der har prøvet det med succes ?

Næ, det har jeg ikke. Men jeg købte mit Canon G2 gennem itbutikken.dk - for
8100 bugs. Det er alligevel en pæn besparelse i forhold til de virkelige
butikker (Og i forhold til andre butikker på nettet) . Et yderligere plus:
De havde varen på lager, jeg fik den hurtigt og kunne følge ordren i deres
"Track&Trace" system - DET er smart må jeg sige! Men selvfølgelig, der er
nok lidt ekstra at spare gennem Tyskland...Hvis ik det æder sig selv op i
fragt?

William

Fra : Dan Andersen

Dato : 08-03-02 14:08

Jeg kan meget anbefale dig:
http://www.ny-camera.com/

De er både billige, har en ekstrem god service og så er de rimelige mht.
forsendelse.
De ligger tæt på motorvejen i Ahlen
Og så er det en englænder, der sidder ved tatserne og i kunde/salgsservice.
Hvis der er noget du ikke kan finde på deres omfattende hjemmeside, så mail
og du får svar meget hurtigt!

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-03-02 15:12

Fri, 8 Mar 2002 10:15:16 +0100, skrev "Bo Andersen"
<boing@stofanet.dk> noget i retning af:

>Jeg søger en online butik, i Tyskland eller England, som folk finder
>pålidelige, da jeg gerne vil købe
>et kamera (Canon S 40 el. G2) og spare nogle penge samtidig.
>Nogen der har prøvet det med succes ?

Jeg gaar i oejeblikket og venter paa mit nye Minolta Dimage S 404 fra
New York Camera (www.ny-camera.de) - der koster det ca. 4500 dkr og
herhjemme ca. 6000 dkr.
Men der har vaeret lidt boevl med leverancerne, saa kameraet er blevet
forsinket et par uger, men via e-mail har jeg faaet at vide at det
skulle blive sendt fra lageret i denne uge.
--
Thomas Jensen

Og nej, jeg skifter ikke til ISO Charset !

Fra : Thomas Jensen

Dato : 11-03-02 00:47

> [...]
>forsinket et par uger, men via e-mail har jeg faaet at vide at det
>skulle blive sendt fra lageret i denne uge.
Hmm..... iflg. en ny e-mail er leveringen udskudt i mindst en uge mere
(Jeg har staaet i den lokale Merlin og holdt eet, saa hvis New York
Camera udskyder leveringen yderligere, er handlen ophaevet.

Hurtig levering ? Ikke hos NY-Camera !
Og Graham ? Han holder ferie for tiden (det skal han jo ogsaa have lov
til)...