system 9
Fra : Birte Tromborg

Dato : 27-01-01 20:22

Birte Tromborg. Hinding Dås. Hindingvej 52. DK-7700 Thisted
tlf. 97981711 - mobil 20941711 - fax 97981064 - ICQ 65542414
Homepage: <http://www.tromborg.dk>

Siden jeg skriftede til system 9 på min 6400/200, skal jeg åbne
kontrolpaneler og vælge Remote acces for at lukke min telefonlinie.
Er der ikke andre måder at gøre det på. I system 8.6 kunne jeg i
kontrollisten, der ligger nederst på skærmen, blot gå ind og afbryde.
hilsen Birte

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 27-01-01 22:37

Remote Access kontrol linie modulet findes også til sys 9.0... Hvis du
mangler det kan jeg da godt sende en kopi til dig?

Mark

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-01-01 01:11

Birte Tromborg <tromborg@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
> Er der ikke andre måder at gøre det på. I system 8.6 kunne jeg i
> kontrollisten, der ligger nederst på skærmen, blot gå ind og afbryde.

Det kan man da også i Mac OS 9. Der må være noget galt med dit
Mac OS 9? Har du slet ingen kontrollinie eller mangler du Remote Access
i din kontrollinie? I førsnævnte tilfælde kan du bare åbne
kontrolpanelet Kontrollinie og aktivere den. I sidstnævnte må du finde
et Kontrolliniemodul til Remote Access.
Styresystemet til Macintosh hed i øvrigt kun "System" indtil
version 7.5.5. Fra version 7.6 hedder det Mac OS, hvilket desværre ikke
er så mundret på dansk. Mange siger derfor stadig "system" i daglig
tale.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 29-01-01 19:01

Birte Tromborg <tromborg@post5.tele.dk> skrev:

> [...]
> Er der ikke andre måder at gøre det på. I system 8.6 kunne jeg i
> kontrollisten, der ligger nederst på skærmen, blot gå ind og afbryde.
Prøv <http://www.gunnar-v.dk/kobl.bin>
Det bruger jeg selv. Læg evt. en henvisning ind i Apple-menuen. Hvis du
sætter et mellemrum ind foran navnet på henvisningen, kommer det til at
stå øverst i Apple-menuen.

--
Gunnar Vestergaard
668 - Neighbour of the Beast