send som vedhæftet....
Fra : Bjarke Andersen

Dato : 08-03-02 09:42

Hejsa

O2K installeret på W2K terminal server.

Mine brugere klager over at send som vedhæftet fil, er blevet deaktiveret.
Eneste som muligvis kan forklare hændelsen, må være en bruger som ved fejl
har deaktiveret det eller en af MS' office patches har gjort det.

Nogen som kan hjælpe til hvordan jeg reaktiverer den.

Under Indstillinger->Generelt er der sat hak i feltet "Send post som
vedhæftet fil"

--
Bjarke Andersen

Fra : Allan Nielsen

Dato : 05-04-02 12:42

Hvor ærgeligt der ikke er nogen der kunne hjælpe her,jeg har nemlig eksakt
det samme problem.

Allan Nielsen