Spil fryser
Fra : Krydolf

Dato : 08-03-02 08:16

Hej, jeg har en Intel P 950 mhz, 256 mb Ram og et nvida riva 64 tnt pro
skærmkort og Direct x 8.1.
Spillet Medal of Honour fryser ustandseligt. Jeg har opdateret med de
nyeste drivere jeg har kunnet finde. Jeg har prøvet under open GL at slå
"deaktiver understøttelse af udvidede CPU instruktionssæt" fra,- og der
er ingen hardware konflikter. Hvad mere kan en mand gøre for at få L----
til at virke???????????
I min nød har jeg prøvet at installerer et GeeForce 2 mx skærmkort også,
men med samme resultat, så nu er jeg gået tilbage til mit TNT kort der
virker upåklageligt med andre spil, f.eks. Return to castle Wolfenstein.

http://www.kandu.dk/

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 08-03-02 08:38

Hvis du har samme problem med et GF2MX er det jo ikke grafikkortet der giver
dig problemer !

Fra : Søren Christensen

Dato : 08-03-02 10:48

> Hvis du har samme problem med et GF2MX er det jo ikke grafikkortet der
giver
> dig problemer !

Det kan da godt være...

/Søren

Fra : Jens Jensen

Dato : 08-03-02 14:17

Prøv at kigge på din Bios. Jeg fandt ud af at mit system var sat til "fast"
i biosen og da jeg satte den ned på normal - virkede det.
Fast=hurtig og ustabil Normal=mindre hurtig og stabil system. Det
står da i min manual.

/Jens.