Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Film fremkaldelse
Fra : Ukendt

Dato : 07-03-02 23:50

Jeg har fremkaldt nogle film, som jeg nu gerne vil have en kopi af
(fremkaldelse af negativer). Er der nogle
som kan henvise til et sted, hvor det er billigt (idet der er mange) at
fremkalde negativerne. Evt. et
sted i nordjylland eller et sted, hvor man kan sende dem ind til.

Mvh
Peter

Fra : Søren Blom

Dato : 08-03-02 01:32

"PD" <pd> skrev i en meddelelse
> Er der nogle som kan henvise til et sted, hvor det er billigt (idet der er
mange) at
> fremkalde negativerne. Evt. et
> sted i nordjylland eller et sted, hvor man kan sende dem ind til.

Har du prøvet at tage en snak med dine lokale fotohandler for at høre om de
ville give et tilbud på at lave det antal kopier du har brug for til en
fornuftig pris?

For et par år tilbage stod jegs elv og skulle have lavet hen af 1200 kopier
af diverse negativer, der fik jeg pr. telefon handlet med frem til en pris
på 1 kr. pr. kopi hos Bingofoto, se http://www.bingofoto.dk
De lavede et godt og ordentligt stykke arbejde uden at der kom den mindste
ridse i et eneste af de mange negativer jeg sendte til dem. Så prøv at ring
til dem, de er faktisk altid friske på en god handel.

--
Søren Blom
soren@blom.dk