E-Mail
webnoob 5265
Hamster
Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 27-01-01 19:32

Jeg har netop installeret Hamster og har et spørgsmål i den
forbindelse: Hvordan sætter jeg den op til at hente gruppe1 og gruppe2
hver time?

mvh Betina

Fra : Izeqb

Dato : 27-01-01 22:28

> Jeg har netop installeret Hamster og har et spørgsmål i den
> forbindelse: Hvordan sætter jeg den op til at hente gruppe1 og gruppe2
> hver time?

Det lyder da som et meget smart program. Hvor kan det hentes?

Fra : Jesper Harder

Dato : 27-01-01 22:57

<http://home.knuut.de/tgl/own/>

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-01-01 23:39

Snarere her: <http://home.knuut.de/tgl/>

--
/Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Izeqb

Dato : 28-01-01 12:20

> Snarere her: <http://home.knuut.de/tgl/>

Er der ikke en der vil poste en direkte url, eller evt. poste programmet i
dk.binaer.

Jeg fatter minus af det der tysk

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 28-01-01 12:47

Izeqb <izeqb@secret.dk> skrev...
> Jeg fatter minus af det der tysk

Prøv at lav en oversættelse med http://world.altavista.com/ det
fungerer ganske udmærket.
--
Mvh. Morten

http://miljokemi.dk

Fra : Jesper Harder

Dato : 28-01-01 22:09

> Er der ikke en der vil poste en direkte url

Selve programmet er her:

<http://home.knuut.de/tgl/own/Hamster.22.zip>

Hjælpefilen, der følger med, er på engelsk.

Fra : Henning Petersen

Dato : 28-01-01 10:14

On Sat, 27 Jan 2001 19:32:07 +0100, Betina Young Andersen
<betina@doglover.com> wrote:

> Jeg har netop installeret Hamster og har et spørgsmål i den
> forbindelse: Hvordan sætter jeg den op til at hente gruppe1 og gruppe2
> hver time?

Du laver et lille script som gør det for dig.

Jeg har lavet et som, checker for udgående mail/news hvert minut, og
sender dem hvis der er noget, og samtidig henter det post/news.
Desuden henter det post hver time klokken hel.

Tre gange i døgnet kobler den yderligere op til et par alternative
ISP'er så jeg kan følge med i deres interne grupper.

Du kan læse i hjælpe filen hvordan man gør. Hvis du har brug for hjælp
spørger du bare her i gruppen, så skal jeg gerne forsøge at svare.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ E-mail: mailto:henning.petersen@hpc.dk
Skoletoften 9, Blans Work: http://www.hpc.dk
DK - 6400 Soenderborg Hobby: http://www.dds.dk

Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 28-01-01 10:54

In article <a7o77tg3lk61o93614sh7ttng5go98eifl@4ax.com>,
henning.petersen.010128@hpc.dk says...

> [...]
> sender dem hvis der er noget, og samtidig henter det post/news.
> Desuden henter det post hver time klokken hel.
Jeg har kigget i hjælpefilen og været på nogle af de websteder som der
var links til i hjælpen, men må tilstå at jeg ikke fandt ud af hvordan
man laver et sådan script, så hvis du vil poste et vil jeg blive glad.

mvh Betina

Fra : Henning Petersen

Dato : 25-02-01 17:25

Er sendt via mail.