[OT] *suk*
Fra : Brian Matzon

Dato : 07-03-02 23:14

Til alle jer der gerne vil flame mig - læs venligst hvad der sker inden
i flamer (og hvis i ikke ved hvad noget handler om, så lad være med
at flame...) - TAK

De tre indlæg i hhv spansk, fransk og italiensk handlede om denne
tråd: (news:3C850BE9.2B5AB3C5@kurtsen.no). Kort sagt var der
nogen der mente at det er i orden at skrive i et andet sprog end
dansk i den danske gruppe (i dette tilfælde engelsk)- hvortil jeg
svarede at jeg synes at det er en dårlig ide - jeg skriver heller ikke
dansk i comp.sys.lang.java... - jeg statuerede et eksempel ved
at poste tre indlæg, translatede af babelfish (nej, jeg kan sq ikke
de sprog!). I et indlæg fra Thorbjørn R. Andersen henviser
han til
(http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.programmering.java)
"3. Fundats:
Formålet med d.e.p.j er at være et dansksproget forum til
fælles hjælp med programmeringsproblemer i Java."
(og spørgsmålet var opdigtet jeg har *ikke* problemer med replace ;)

Emnet er uddebateret, idet at fundsatsen må være det rigtige (ellers er
der lynhurtigt dømt anarki (og jeg er ret god til dem dersens html
indlæg ;)

/Brian Matzon

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-03-02 00:40

Brian Matzon skrev:

>Til alle jer der gerne vil flame mig - læs venligst hvad der sker inden
>i flamer

[*GYS*]

>tråd: (news:3C850BE9.2B5AB3C5@kurtsen.no). Kort sagt var der
>nogen der mente at det er i orden at skrive i et andet sprog end
>dansk i den danske gruppe

Ja, naturligvis. Det har altid været i orden, og det er det
stadigvæk.

>svarede at jeg synes at det er en dårlig ide - jeg skriver heller ikke
>dansk i comp.sys.lang.java... - jeg statuerede et eksempel ved
>at poste tre indlæg, translatede af babelfish

Først skriver du at du følger fundatsen, og bagefter tilstår du
at du har overtrådt den med vilje. Hvor smart er det?

>Emnet er uddebateret

[*MERE GYS*]

>idet at fundsatsen må være det rigtige

Find lige noget i fundatsen med at der skal skrives på dansk, så
kan det være vi vil tage det til efterretning.

>(ellers er der lynhurtigt dømt anarki (og jeg er ret god til dem
>dersens html indlæg ;)

Jeg har årelang træning i at få lukket folks konto hvis de gør
sig seriøst fortjent til det. Værsgo at gyse ...

XFut dk.admin.netikette
(svar sendes til den gruppe og kan ikke ses her)

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-03-02 13:54

"Brian Matzon" <brian@matzon.dk> writes:

> Emnet er uddebateret, idet at fundsatsen må være det rigtige (ellers er
> der lynhurtigt dømt anarki (og jeg er ret god til dem dersens html
> indlæg ;)

Det eneste problem var at du ikke checkede fundatsen inden du opførte
dig ... mindre klogt.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Brian Matzon

Dato : 08-03-02 16:59

"Thorbjørn Ravn Andersen" <thunderbear@bigfoot.com> wrote in message

> Det eneste problem var at du ikke checkede fundatsen inden du opførte
> dig ... mindre klogt.
jep - men jeg vidste ikke hvor den var :/

/Brian Matzon