Q: T68
Fra : Anders Berg

Dato : 07-03-02 22:05

Hvordan ser jeg softwaren versionen i min T68? Og hvor kan jeg få den
opdateret via garanti? Jeg arbejder i København.

Mvh. Anders

Fra : JMo.

Dato : 07-03-02 22:15

On Thu, 7 Mar 2002 21:05:19 +0000 (UTC), "Anders Berg"
<vipberg@hotmail.com> wrote:

>Hvordan ser jeg softwaren versionen i min T68? Og hvor kan jeg få den
>opdateret via garanti? Jeg arbejder i København.

Tast *#0000#

Vil tro at EMTS kan klare det...

Fiolstræde 17 - tlf. 33 69 03 39

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 08-03-02 02:12

On Thu, 07 Mar 2002 21:14:56 GMT, ns-sf_001@mohr.cx (JMo.) wrote:

>Vil tro at EMTS kan klare det...

EMTS har ikke selv udstyret, men sender telefonen til Malmø. Tager ca.
en uge.

Telecom Center i Rødovre skulle kunne klare det i butikken.

Fra : Jacob Knudsen

Dato : 08-03-02 11:02

Kurt Ovi i bagsværd klarer det også i butikken, tager ca 15 min, og gør det
gratis hvis du medbringer regningen(Den behøver IKKE være købt der).

Fra : Kim Lethan

Dato : 08-03-02 01:05

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan ser jeg softwaren versionen i min T68? Og hvor kan jeg få den
> opdateret via garanti? Jeg arbejder i København.

For at finde ud af softwareversionen gør du følgende: Fra hovedskærmen
trykker du -> * <- <- * <- * Så vælger du Serviceinfo og SW-oplysninger, pt.
er der følgende software versioner: R1B, R1C, R2A og R2B.

Fra : Anders Berg

Dato : 10-03-02 16:55

"Kim Lethan" <kim.lethan@mail.dk> wrote in message

> [...]
> trykker du -> * <- <- * <- * Så vælger du Serviceinfo og SW-oplysninger, pt.
> er der følgende software versioner: R1B, R1C, R2A og R2B.

Ok, tak!! Er der nogen fordele ved de nyere software versioner?? Jeg har
den første??

Anders

Fra : Kim Lethan

Dato : 10-03-02 20:46

> Ok, tak!! Er der nogen fordele ved de nyere software versioner?? Jeg har
> den første??

Der er flere fordele ved de nyere software. T9 (ordbog) og menuerne er
gennerelt hurtigere, datakommunikation (GPRS og WAP) er hurtigere og bedre
og udsat for færre fejl. Gennerelt kan det sagtens betale sig at opgradere
da mange små fejl er blevet rettet.

I marts kommer der en ny softwareversion der blandt andet udbygger T68'eren
med MMS.

--
Kim Lehan