mp3 fra ipod til itunes
Fra : Thomas

Dato : 07-03-02 20:39

halløj sjælefrænder!!

jeg sidder med et lille problem m.h.t. at kopier mp3´er fra ipoden og
over i itunes
kender jeg mac ret burde det være drag and drop....
men af uransaglige årsager lader dette sig ikke gøre.
Er det mig der er en total tåbe eller har apple påtaget sig at være moralske
på vores vegne ??

på forhånd tak

thomaslagoni@mac.com

Fra : Morten Reippuert

Dato : 07-03-02 20:53

In article <3C87C1D3.8040405@mac.com>, Thomas <thomaslagoni@mac.com>
wrote:

> Er det mig der er en total tåbe eller har apple påtaget sig at være moralske
> på vores vegne ??

Apple har valgt at du kun kan synkronisere din iPod med én mac. Ønsker
du at synkronisere med en anden, vil det slette din iPods nuværende
indhold.

Omvejen er at starte iPod'en i Firewire target Disk Mode og bruge den
som almindelig HD - du skal du fidle lidt, for at kunne læses/skrive til
og fra den usynlige mappe hvor iPod'ens MP3'ere gemmes.