/ Forside / Karriere / Erhverv / Jura / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
Plastikdims i maden......
Fra : -=///DAX\\\\\\=-


Dato : 07-03-02 20:19

Her til aften da vi sad og spiste en ellers hyggelig middag, blev det hele
pludselig spoleret da vi fandt en stor hård genstand i maden....
Efter nogen tid blev det mærkelige objekt identificeret... det var en
plastikdims på størrelse med det yderste led på en tommelfinger....
Den var beskidt, og man kunne se at den havde været smurt ind i
olie/smørefedt.

Det skal lige siges at det var en færdiglavet ret, produceret i danmark.

Hvad gør man i sådan en situation????

Venlig hilsen
Brian & Anja.



 
 
Christian Andersen (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Christian Andersen


Dato : 07-03-02 20:26

-=///DAX\\\\\\=- wrote:

> Efter nogen tid blev det mærkelige objekt identificeret... det var en
> plastikdims på størrelse med det yderste led på en tommelfinger....
> Den var beskidt, og man kunne se at den havde været smurt ind i
> olie/smørefedt.

> Hvad gør man i sådan en situation????

Skriver til producenten og nævner Ekstra Bladet i en sidebemærkning. Måske
får du penge ud af det.

--
"...in Spain!"

Jakob Paikin (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Jakob Paikin


Dato : 07-03-02 20:58

On Thu, 7 Mar 2002 19:26:10 +0000 (UTC), Christian Andersen
<m4jni76ztglp001@sneakemail.com> wrote:

>Skriver til producenten og nævner Ekstra Bladet i en sidebemærkning. Måske
>får du penge ud af det.

At fremkomme med (slet skjulte) trusler er - uanset om de er
indholdsløse - ikke en fremgangsmåde der fører til fornuftige
resultater.


--
Jakob Paikin

Peter G C (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Peter G C


Dato : 07-03-02 21:04

"Jakob Paikin" <jp@dklaw.dk> skrev i en meddelelse
news:fhhf8uclup4e3tikmdja1sf216k3q80eq6@4ax.com...

[klip]

>
> At fremkomme med (slet skjulte) trusler er - uanset om de er
> indholdsløse - ikke en fremgangsmåde der fører til fornuftige
> resultater.

Enig. "Truslen" om at gå til EB eller lignende er latterlig.

/Peter

--
http://www.grauslund.com



Christian Andersen (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Christian Andersen


Dato : 07-03-02 21:20

Peter G C wrote:

> Enig. "Truslen" om at gå til EB eller lignende er latterlig.

Folk har ingen humor i den her biks.

--
"...in Spain!"

Jakob Paikin (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Jakob Paikin


Dato : 07-03-02 21:21

On Thu, 7 Mar 2002 20:20:27 +0000 (UTC), Christian Andersen
<m4jni76ztglp001@sneakemail.com> wrote:

>> Enig. "Truslen" om at gå til EB eller lignende er latterlig.
>
>Folk har ingen humor i den her biks.

Jo, men jeg overså den smiley, der ikke var der...


--
Jakob Paikin

Christian Andersen (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Christian Andersen


Dato : 07-03-02 21:23

Jakob Paikin wrote:

>>Folk har ingen humor i den her biks.

> Jo, men jeg overså den smiley, der ikke var der...

Skal alting overplastres med smileys før folk fatter noget som helst?

FUT: dk.admin.netikette?

--
"...in Spain!"

Peter G C (08-03-2002)
Kommentar
Fra : Peter G C


Dato : 08-03-02 08:56

"Christian Andersen" <m4jni76ztglp001@sneakemail.com> skrev i en meddelelse
news:a68i2b$sr9$1@sunsite.dk...

[klip]

> Folk har ingen humor i den her biks.

Ih jo - men hver ting til sin tid

Når du selv har læst breve indeholdende disse "trusler" og du ved, hvor lidt
det interesserer medierne så....

/Peter

--
http://www.grauslund.com



Christian Andersen (08-03-2002)
Kommentar
Fra : Christian Andersen


Dato : 08-03-02 11:14

Peter G C wrote:

>> Folk har ingen humor i den her biks.

> Ih jo - men hver ting til sin tid

Der er altid tid til humor.

FUT: dk.snak.off-topic

--
"...in Spain!"

Mic (08-03-2002)
Kommentar
Fra : Mic


Dato : 08-03-02 23:27


> Folk har ingen humor i den her biks.

Humor er et ret velset indslag i dk.snak.vittigheder. Prøv der....

Mvh

Mic



Erik G Christensen (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Erik G Christensen


Dato : 07-03-02 21:27

Peter G C wrote:
> "Jakob Paikin" <jp@dklaw.dk> skrev i en meddelelse
> [klip]
> > At fremkomme med (slet skjulte) trusler er - uanset om de er
> > indholdsløse - ikke en fremgangsmåde der fører til fornuftige
> > resultater.
>
> Enig. "Truslen" om at gå til EB eller lignende er latterlig.

Lider I af berøringsangst for virkeligheden ?

Men de negative konsekvenser bør naturligvis være drøftet.

--
Regards Erik G. Christensen
Adviser for danish farmers, economy
ICQ # 59294864
Prepare for the worse - allways hope for the best

Padre (08-03-2002)
Kommentar
Fra : Padre


Dato : 08-03-02 07:28

> Lider I af berøringsangst for virkeligheden ?

Nææ, vi kan bare bedre lide at diskutere jura end den slags.

Padre



Peter G C (08-03-2002)
Kommentar
Fra : Peter G C


Dato : 08-03-02 08:58

"Erik G Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3C87CD10.7CEC4ED9@post1.tele.dk...

[klip]

> Lider I af berøringsangst for virkeligheden ?

Hvilken virkelighed? Skal vi bytte?

Har du modtaget sådanne "trusler"? Blev de til noget?

/Peter

--
http://www.grauslund.com



Erik G Christensen (08-03-2002)
Kommentar
Fra : Erik G Christensen


Dato : 08-03-02 16:40

Peter G C wrote:
>
> "Erik G Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [klip]
>
> > Lider I af berøringsangst for virkeligheden ?
>
> Hvilken virkelighed? Skal vi bytte?

Nix, dertil har jeg for lidt kendskab til dit liv udenfor Inet
>
> Har du modtaget sådanne "trusler"? Blev de til noget?

Næ, men jeg har selv brugt det, og deltaget i en del offentliggørelse
af særligt pengeinstitutters behandling af kunder,
og det er et specielt redskab, der indebærer langt mere end jura,
vel nærmest en forlængelse af, hvor jura ophører,
men de har da også bevirket, at en sag er genoptaget.

Så at afvise det så firkantet, mener jeg ikke er berettiget.

--
Regards Erik G. Christensen
Adviser for danish farmers, economy
ICQ # 59294864
Prepare for the worse - allways hope for the best

Peter G C (08-03-2002)
Kommentar
Fra : Peter G C


Dato : 08-03-02 17:17

"Erik G Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3C88DB67.9EB5E2AE@post1.tele.dk...

[klip]

>
> Så at afvise det så firkantet, mener jeg ikke er berettiget.

Enig - det kan bruges i særligt grænsetilfælde. Men ideen hives jo frem tide
og utide.

/Peter

--
http://www.grauslund.com



Arne Keller (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Arne Keller


Dato : 07-03-02 20:27

On Thu, 7 Mar 2002 20:19:09 +0100, "-=///DAX\\\\\\=-"
<spamnejtak_dax@postkasse.net> wrote:

>Her til aften da vi sad og spiste en ellers hyggelig middag, blev det hele
>pludselig spoleret da vi fandt en stor hård genstand i maden....
>Efter nogen tid blev det mærkelige objekt identificeret... det var en
>plastikdims på størrelse med det yderste led på en tommelfinger....
>Den var beskidt, og man kunne se at den havde været smurt ind i
>olie/smørefedt.
>
>Det skal lige siges at det var en færdiglavet ret, produceret i danmark.
>
>Hvad gør man i sådan en situation????
>
Vasker munden
Og sender stumpen tilbage til producenten, de mengler den måske

Prøv at kontakt producenten, de færreste fødevareproducenter vil være
stolte over situationen, som sikkert er et hændeligt uheld.
Mon ikke der kan findes en løsning som begge parter er tilfredse med ?

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.
Spørgsmål om netværk ? www.net-faq.dk

Thomas Wesley Hinton (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Wesley Hinton


Dato : 07-03-02 20:50


> Hvad gør man i sådan en situation????

Min far fandt engang et tæppe søm i en spegepølse. Han fik en kasse med hele
sortimentet fra firmaet, så det var ikke dårligt.

Firmaet sagde at de rigtigt nok havde håndværkere i biksen, men kunne ikke
forstå hvordan sømmet var havnet der.



Kaj Svenningsen (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Kaj Svenningsen


Dato : 07-03-02 21:15


>Min far fandt engang et tæppe søm i en spegepølse. Han fik en kasse med hele
>sortimentet fra firmaet, så det var ikke dårligt.

En kasse blandede tæppesøm?
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fly Christensen (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Fly Christensen


Dato : 07-03-02 21:42

On Thu, 07 Mar 2002 21:14:36 +0100, Kaj Svenningsen
<newssvar@kajsvenningsen.dk> wrote:

>
>>Min far fandt engang et tæppe søm i en spegepølse. Han fik en kasse med hele
>>sortimentet fra firmaet, så det var ikke dårligt.
>
>En kasse blandede tæppesøm?

ROFL

Fly


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408609
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste