Midi til wave
Fra : Mikelski

Dato : 07-03-02 19:39

Goddavs

Jeg ville gerne overspille en midifil til en wave fil, så jeg besluttede at
lave et lille hurtigt program, som kunne dét. Jeg afspillede midi-filen på
en TMediaPlayer, og optog på en anden TMediaPlayer, og gemte den som wave
format. Det virkede fint, bortset fra at filen var fyldt med støj, den
kradsede, når den kom ned på de dybe toner.
Så var det jeg tænkte, om en af jer, havde et komponent, som kunne åbne en
midi-fil, og gemme den som wave. Så jeg kunne undgå konverteringen. Eller
måske en anden smart måde, eller en ide til hvordan, jeg kan fjerne støjen.

På forhånd tak

Mikkel Bøg Clemmensen
mt.clemmensen@vip.cybercity.dk

Fra : stephen frederiksen

Dato : 07-03-02 23:09

se i din mail
stephen

Fra : Mikelski

Dato : 08-03-02 15:45

Tak for det, det var det jeg havde brug for.

Fra : Thomas Rose

Dato : 08-03-02 20:07

Hej Mikkel og Stephen,

kunne i ikke tage at holde diskussionen her i gruppen? Det er såmænd ikke
for at "bitche", men ved at give både spørgsmål og svar i gruppen kan langt
flere end blot Mikkel få gavn af evt. svar.

Så, opfordring til Stephen: Post dit svar her i gruppen... det tror jeg
mange ville sætte pris på, inklusiv undertegnede!

Hygge,
og god weekend,

Thomand

Fra : stephen frederiksen

Dato : 10-03-02 16:32

hi
jeg forstår godt hvad du mener, jeg kan fortælle at jeg anviste mikkel at
bruge et program som hedder
Music MasterWorks, den kan gøre midi til wav.
så der er ikke tale om nogle componenter som andre kunne anvende/have gavn
af.
dette var årsagen til at jeg brugte en personlig mail til mikkel.

venligst
stephen