Køb af beklædning, Hvor ?
Fra : Posti

Dato : 07-03-02 17:35

hvor vil anbefale at købe beklædning , set efter pris

Fra : Jonas Holt

Dato : 07-03-02 17:45

> hvor vil anbefale at købe beklædning , set efter pris

www.leomortensen.dk

Bor i Gludsted (ved Ejstrupholm) og giver GOD service. Har handlet der to gange.

Jonas Holt & CBR600F2 - i hi

Fra : bwl

Dato : 07-03-02 19:14

"Posti" <Posti@indbakke.dk> skrev i en meddelelse
> hvor vil anbefale at købe beklædning , set efter pris

Helt Klart hos www.leomortensen.dk

Har handlet der 3 gange. Har anbefalet alle mine venner at handler der, og
de har fået kanon service, og så fører han mærker som bla. motoline, som er
svær at opstøve andre steder..
Garanteret billigst..

Brian.W

" motoline jakke, og buks"

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-03-02 14:35

bwl skrev:

> "Posti" <Posti@indbakke.dk> skrev i en meddelelse
>

> Helt Klart hos www.leomortensen.dk

Jeps, han får også mine anbefalinger!
Jeg har købt en Akito jakke (rigtig god!) og nogle motoline bukser (som jeg
kom til at smelte lidt samt et Dainese rygskjold... og det var billigt!
Mht. dele kan han jo få alt fra Max's MC Import og ellers er han meget
flink til at ringe rundt til andre forhandlere, for at finde det man leder
efter! Kanon god service

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 07-03-02 19:54

"Posti" <Posti@indbakke.dk> skrev i en meddelelse
> hvor vil anbefale at købe beklædning , set efter pris

Alle gode gange 3 ....
jeg vil også helt klart anbefale leo mortensen, fin service og billige
priser...
har kun handlet der én gang..... men måske kan jeg sige to imorgen aften
det er faktisk så billigt at det for mit vedkommende var billigere end at
købe tilsvarende tøj i tyskland (også inden portoen var lagt på!!).

--
jacob -med komplet Clover beklædning, agv x-vent "Rossi" hjelm -alt sammen
fra Leo

Fra : Posti

Dato : 07-03-02 22:00

Jeg skulle naturligvis ha nævnt at det gerne måtte være i St. KBH / omegn

Posti

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 07-03-02 22:05

> Jeg skulle naturligvis ha nævnt at det gerne måtte være i St. KBH / omegn

he he....mindre detalje
ellers gør det til en dagstur

--
Jacob -der trods alt bor lidt bor lidt tættere på Leo

Fra : Brian Sørensen

Dato : 07-03-02 22:25

Så prøv på Søborg Hovedgade (2860)!!??

/Brian

Fra : Jonas Holt

Dato : 07-03-02 23:39

> Jeg skulle naturligvis ha nævnt at det gerne måtte være i St. KBH / omegn

Jeg købte et sæt Dane - normalpris: jakke 4000 og bukser 2500 - samlet pris hos Leo Mortensen: 4600
incl porto.

Og så er det jeg tænker på... kan det svare sig at tage turen fra Kbh til Hovedlandet for at spare
1900?

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Arne Sørensen

Dato : 08-03-02 00:04

"Posti" <Posti@indbakke.dk> skrev i en meddelelse
> hvor vil anbefale at købe beklædning , set efter pris

Hej Posti

Jeg checkede på mcmessen i Øksnehallen og fandt et par billige steder
Orina - ser ud til at være OK beklædning findes hos:
AutoMester
Værkstedet
Grøndyssevej 14
3210 Vejby
telefon 48705312

eller hos
Køge MC Center
Falkevej 38
Køge
Telefon 56652619

Der var også en anden importør med gode tilbud

Jaguar /beklædning -
Buddinge Hovedgade 136
2660 Søborg
telefon 31674282

mvh
Arne Sørensen
Honda VF1000F2

Fra : PC

Dato : 08-03-02 11:03

Jeg har selv lige købt Dieter Braun beklædning (designet af MC folk, til MC
folk), tysk kvalitet for danske kroner 4.293,-
Cordura jakke 2.498,- og buks 1.795,-
Hos MC Gården, Jernbanevej 2, 3550 Slangerup. Tlf.: 47380573.
www.mcgaarden.dk

Besøg dem på en hverdag hvor der ikke er for travlt - og du vil få sublim
service og vejledning.

Mvh. P.C. Normann

Fra : Posti

Dato : 08-03-02 18:47

Tak for alle forslagene !!

Posti

Fra : Posti

Dato : 12-03-02 21:45

Her netop købt

1 SPACE jakke til 2100
1 par Kockmann støvlet til 1500

hos MC gården i slangerup hvor betjeningen var god

Posti