Spam
Fra : Ukendt

Dato : 07-03-02 15:57

Jeg er så "heldig" at jeg får tilsendt et hav af mails vedr. dyresex, hvilket
sætter mit pis i kog, er der nogen mulighed for at få det stoppet, det skal siges
at det er på min hotmail.

Avalon

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide

Fra : Jakob Paikin

Dato : 07-03-02 16:25

On Thu, 7 Mar 2002 15:57:06 +0100, <Avalon> wrote:

>Jeg er så "heldig" at jeg får tilsendt et hav af mails vedr. dyresex, hvilket
>sætter mit pis i kog, er der nogen mulighed for at få det stoppet, det skal siges
>at det er på min hotmail.

Fra danske afsendere? I så fald kan du _måske_ gøre noget juridisk.

Er der tale om udenlandske afsendere er løsningen teknisk og jeg kan
foreslå at du klager over afsenderen via www.spamcop.net

--
Jakob Paikin

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 07-03-02 16:48

"Jakob Paikin" <news@paikin.dk> wrote in message

> Fra danske afsendere? I så fald kan du _måske_ gøre noget juridisk.
>
> Er der tale om udenlandske afsendere er løsningen teknisk og jeg kan
> foreslå at du klager over afsenderen via www.spamcop.net

Eller direkte til udbyderen, hvis de er sendt fra en anden hotmail, lycos,
yahoo eller lignende skal de nok gøre noget ved det!
Har tidligere kontaktet hotmail pga en dansker som sendte uopfordrede mails
vedrørende MLM til min ofir adresse, hans konto blev slettet med det samme,
og jeg har ikke fået reklame fra ham siden.....

mvh
Rasmus

Fra : Jakob Paikin

Dato : 07-03-02 16:54

On Thu, 7 Mar 2002 16:47:32 +0100, "Rasmus Nielsen"
<elpollodiablo@ofir.dk> wrote:

>Eller direkte til udbyderen,

Pointen med SpamCop er netop, at det system kan finde ud af hvem den
VIRKELIGE afsender er. Det er ikke retvisende blot at se på den
tilsyneladende afsenderadresse, da denne kan være forfalsket teknisk.

>Har tidligere kontaktet hotmail pga en dansker som sendte uopfordrede mails
>vedrørende MLM til min ofir adresse, hans konto blev slettet med det samme,
>og jeg har ikke fået reklame fra ham siden.....

Ja, det virker ofte at kontakte udbyderen - det forudsætter blot at
det faktisk er den rigtige udbyder man klager til.

--
Jakob Paikin

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 07-03-02 18:35

Avalon wrote:

> Jeg er så "heldig" at jeg får tilsendt et hav af mails vedr. dyresex, hvilket
> sætter mit pis i kog, er der nogen mulighed for at få det stoppet, det skal siges
> at det er på min hotmail.

Sæt et filter op?

Hilsen Mikkel

Fra : Torben F@rum

Dato : 07-03-02 19:37

"Mikkel Bundgaard" <spam@rypevej.dk> skrev i en meddelelse
> Sæt et filter op?
>

> Hilsen Mikkel

Det får jo ikke idioten stoppet.

Torben Farum

Fra : M.C.

Dato : 07-03-02 20:21

"Torben F@rum" <**farum@city.dk> skrev i en meddelelse
> "Mikkel Bundgaard" <spam@rypevej.dk> skrev i en meddelelse

> Det får jo ikke idioten stoppet.
>
> Torben Farum

Næ men det forhindre at dit pis koger over,
Jeg fik også flere om dagen, men har nu sat et filter/blokeret dem og jeg
har ikke fået nogen siden
VH Marianne

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-02 08:42

Det er ikke fra danske afsendere, jeg har sporet IPadressen til USA, samtidig har
forsøgt at skrive til dem, men der er ingen reaktion.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide

Fra : Torben F@rum

Dato : 08-03-02 09:25

"M.C." <casey@caseynet.dk> skrev i en meddelelse

> Næ men det forhindre at dit pis koger over,
> Jeg fik også flere om dagen, men har nu sat et filter/blokeret dem og jeg
> har ikke fået nogen siden
> VH Marianne

Enig, men det kræver at man sætter filter op for alle som sender spam,
løsningen med at tilføje "et-eller-andet" til sin email ser for mit
vedkommende ud til at virke bedst.

Der sidder tilsyneladende nogle emner som "sutter" nyhedsgrupperne for
emailadresser, og den bedste løsning må være at give dem en fake adresse.

Torben Farum
--
Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.