Rejsemulighed til Italien søges (sommer 20~
Fra : karamel

Dato : 07-03-02 15:36

Hej

Jeg skal til Norditalien næste sommer (2002). Problemet er, at jeg har
nogle ting, jeg skal tage med og efterlade hos nogle bekendte dernede
(lille fjernsyn, stereoanlæg m.m.). Ikke så voldsomt meget, men
alligevel for meget til at slæbe rundt på, hvis jeg skulle rejse med tog
eller fly.

Derfor leder jeg efter nogen, som allerede har planlagt at køre til
Italien i egen bil (eller lastbil for den sags skyld) i den periode,
således at vi kan rejse sammen den ene vej. Jeg betaler selvfølgelig det
halve af udgifterne til benzin og evt. andet. Det nøjagtige tidspunkt er
ikke så afgørende for min skyld, bare det bliver mellem juni og
september.

Hvis du er interesseret, hører jeg gerne fra dig.

Mvh
F.