concepts
Fra : Kim K

Dato : 07-03-02 14:36

okay det er lidt stjålet fra news....sportbike
anyway tjek siden
http://www.sportbikes.dhs.org/index.cfm?fuseaction=showthumbs&Category1_ID=1
0&Category2_ID=All&Category3_ID=All&Since=All

der er sgu virkelig nogen seriøse underlige bikes-undskyld sproget
mvh Kim K

Fra : Kasper Raal

Dato : 07-03-02 15:59

On Thu, 7 Mar 2002 14:36:21 +0100, "Kim K" <5th@ofir.dk> wrote:

>anyway tjek siden
>http://www.sportbikes.dhs.org/index.cfm?fuseaction=showthumbs&Category1_ID=1
cut
linket virker ikke
Document Not Found Error (404)

Kasper Raal
Suzuki GSF 600 Bandit (lidt i stuen, lidt i soveværlset, lidt i
køkkenet , lidt ved lakeren)

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 07-03-02 16:19

Kasper Raal <raal@orangenet.dk> writes:

> cut
> linket virker ikke
> Document Not Found Error (404)

Link'et var delt over to linjer. Prøv at lime dem sammen - works for
me

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...

Fra : Kasper Raal

Dato : 07-03-02 22:43

On 07 Mar 2002 16:19:09 +0100, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@vitesse.com> wrote:

>Link'et var delt over to linjer. Prøv at lime dem sammen - works for
>me

Ok, det virker

det er sku øjnene man bliver blind på først!!!!!!!!!!!

Fra : Kim K

Dato : 08-03-02 09:42

ja undskyld det lange link, men jeg synes alligevel det var det lange link
værd- i hvert fald for mig