V6600 Deluxe m/tv-in
Fra : Søren Christensen

Dato : 07-03-02 11:46

Jeg har søgt en del på nettet, og jeg kan ikke finde ud af hvad jeg kan
bruge den tv-in indgang til der er på mit asus v6600 deluxe grafikkort.
(GF256 & 32mb sg-ram)

Kan jeg fx. grabbe video med den? Ellers kan jeg ikke se pointen med at den
er der, og asus' hp giver ca. 0 informationer.

Hvis jeg kan grabbe video, hvilke kabler/programmer får jeg brug for?

Mvh. Søren

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-03-02 12:44

"Søren Christensen" <2760098m001ræv@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der, og asus' hp giver ca. 0 informationer.
>
> Hvis jeg kan grabbe video, hvilke kabler/programmer får jeg brug for?

Du kan enten grabbe video eller sætte en ASUS TV-tuner box til.
For at grabbe video kan du bare bruge det medfølgende ASUS Live program
(ellers kan det hentes hos ASUS's hp)
Kablet du skal bruge er (så vidt jeg husker) S-VHS stik ved grafikkortet.
Husk hvis du skal have lyd med, skal det køre igennem dit lydkort (line in)

Mvh
Per

Fra : Søren Christensen

Dato : 07-03-02 13:11

> Du kan enten grabbe video eller sætte en ASUS TV-tuner box til.
> For at grabbe video kan du bare bruge det medfølgende ASUS Live program

Tja, købte det brugt, der fulgte kun kablerne med :(

> (ellers kan det hentes hos ASUS's hp)

Ok!

> Kablet du skal bruge er (så vidt jeg husker) S-VHS stik ved grafikkortet.
> Husk hvis du skal have lyd med, skal det køre igennem dit lydkort (line
in)

Sådan et har jeg allerede til tv-out

Tak skal du ha!

/Søren

Fra : Ulrich

Dato : 08-03-02 20:18

> [...]
> er der, og asus' hp giver ca. 0 informationer.
>
> Hvis jeg kan grabbe video, hvilke kabler/programmer får jeg brug for?

Jep - det kan du, og alt følger med.
Jeg bruger mit meget til at få tv på skærmen, det virker også den anden vej,
DVD på colortossen.

Hygge Ulrich