Piskesmæld
Fra : AEK

Dato : 07-03-02 10:36

Hejsa !

Jeg skriver på min søsters vegne.
Hun pådrog sig en piskesmæld for ca. 1 år siden, ved et biluheld.
Hun startede med behandling ved kiropraktor, massør og fysioterapi.
Det lindrede , men fjernede ikke skaden.

Hendes håb er, at der skulle sidde en / flere, som kender METODEN, der vil
gøre hende arbejdsdygtig igen.

Håber på svar. På forhånd tak.

Venlig hilsen
A.Knudsen.

Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : Flemming Lockenwitz

Dato : 07-03-02 20:29

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in message

> Hej Knudsen.

Jeg har læst din e-mail og henvender mig til dig, fordi jeg har gode
erfaringer med ovenstående.

Inden for de sidste par måneder har jeg haft 3-4 patienter med
piskesmæld, der alle er blevet helbredt. Den ene af patienterne havde
lidt i 6 år, og havde prøvet div. behandlingsmetoder, men uden held.

I dag er han smertefri og uden lidelser.

Med venlig hilsen

Flemming Lockenwitz

Fra : Bjarne Krog

Dato : 08-03-02 11:40

On Thu, 7 Mar 2002 19:28:49 +0000 (UTC), "Flemming Lockenwitz"
<atum@atum.dk> wrote:

> [...]
>lidt i 6 år, og havde prøvet div. behandlingsmetoder, men uden held.
>
>I dag er han smertefri og uden lidelser.

Flemming hvordan behandler du??

>Med venlig hilsen
>
>Flemming Lockenwitz

Jeg er akupunktør og har hjulpet mange af med deres piskesmeld
smerter.

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Tigeren

Dato : 08-03-02 06:36

Hej Knudsen

Jeg lider selv af en mindre piskesmælds skade. Jeg roder selv en del med
alternativ behandling og kender selfølgelig mennesker fra de lidt
alternative kredse.
Jeg har fået flere anbefalinger på at prøve Kranio sakral terapi (KST).
Det skulle være sagen for piskesmæld. Jeg har ikke selv prøvet det endnu,
men
det er afgjort noget som jeg har tænkt mig at prøve, når min økonomi giver
mig lov til det

Prøv engang at tage en kigger på jubii og søg på KST. Så kan du finde
lidt flere informationer om det.

Mvh

Lasse

Fra : AEK