Problemas de la cadena
Fra : Brian Matzon

Dato : 07-03-02 09:55

Tengo apuro del somee usando la clase de la cadena y especialmente el método
del substituir...
Podría alguien ayudarme hacia fuera?

/Brian Matzon

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 07-03-02 10:06

Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg ikke taler spansk. Men da jeg ved,
at du taller dansk vil jeg opfordre dig til at prøve på det sprog i stedet.

-dennis

Fra : Brian Matzon

Dato : 07-03-02 10:11

"Dennis Thrysøe" <dt@netnord.dk> wrote in message
> Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg ikke taler spansk. Men da jeg ved,
> at du taller dansk vil jeg opfordre dig til at prøve på det sprog i
stedet.

> -dennis
LOL

Du kan godt se idotien i det ikke? - alle snakker ikke engelsk herinde
(granted, 99.9%, men ikke alle...)
I en Dansk nyhedsgruppe snakker man Dansk - det er fuldstændigt ligegyldigt
om man
tror at andre kan forstå engelsk (spansk/tysk/norsk etc). Det eneste man kan
vide med sikkerhed
er at folk forstår dansk herinde...

/Brian Matzon

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 07-03-02 10:24

Brian Matzon wrote:
> [...]
>>
> stedet.

> LOL
>
> Du kan godt se idotien i det ikke? - alle snakker ikke engelsk herinde

Så er sandsynligheden også rimeligt god efter min mening. Jeg kan godt
leve med, at de sidste 0,1% ikke har mulighed for at hjælpe mig.

> I en Dansk nyhedsgruppe snakker man Dansk

Ja, hvis man vil være sikker på at blive forstået.

> [...]
> om man
> tror at andre kan forstå engelsk (spansk/tysk/norsk etc). Det eneste man kan

Pånær vel dem der poster på engelsk?

Men det er vel egentlig altsammen ligemeget. Jeg kan se på usenet.dk, at
dem der står bag gruppen også ønsker det dansksproget. Ikke noget
problem for mig.

-dennis

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 07-03-02 10:15

Med lidt hjælp fra babelfish.altavista.com går det bedre:

String.replace() fungerer ved, at du kan angive to characters. Alle
forekomster af den først angivne character i din String vil blive
erstattet med en den anden angivne character.

Jeg forstår udemærket ironien i det her. Men jeg er stadig ikke enig.

-dennis

Fra : Morten

Dato : 07-03-02 10:21

Brian Matzon wrote:
> Tengo apuro del somee usando la clase de la cadena y especialmente el método
> del substituir...
> Podría alguien ayudarme hacia fuera?

Leas el pinchi manual :)

Fra : Henrik Lynggaard