Test af script
Fra : René Hollen Pedersen

Dato : 07-03-02 09:05

Jeg har downloadet følgende kode på internettet. Den gør at man kun kan
indtaste numre og . i et tekstfelt. Er det muligt at skrive det om så man
kun kan indtaste numre og i givet fald hvad skal ændres?

<HTML>
<head>
<script language="Javascript">
function keyCheck(eventObj, obj)
{
var keyCode

// Check For Browser Type
if
cument.all){
keyCode=eventObj.keyCode
}
else{
keyCode=eventObj.which
}

var str=obj.value

if(keyCode==46){
if (str.indexOf(".")>0){
return false
}
}

if((keyCode<48 || keyCode >58) && (keyCode != 46)){ // Allow only integers and decimal points
return false
}

return true
}
</script>

På forhånd tak

Fra : Brian Matzon

Dato : 07-03-02 09:48

"René Hollen Pedersen" <rhpe00@i4.auc.dk> wrote in message
> [...]
> indtaste numre og . i et tekstfelt. Er det muligt at skrive det om så man
> kun kan indtaste numre og i givet fald hvad skal ændres?

Damnit! - læs nu hvad der bliver skrevet til dig
(news:a65eep$dk7$1@news.cybercity.dk)!
jeg quoter:
"Du vil få langt mere ud af at spørge i den rigtige gruppe.
(som er: dk.edb.internet.webdesign.clientside)

Java er ikke JavaScript."

/Brian Matzon

Fra : René Hollen Pedersen

Dato : 07-03-02 09:54

Sorry havde læst det men kom til at poste i forkert gruppe.

Fra : Brian Matzon

Dato : 07-03-02 09:57

> Sorry havde læst det men kom til at poste i forkert gruppe.

sorry for jeg bitchede :) - men var pissed over et andet indslag (bemærk de
tre nyeste posts :))

/Brian Matzon

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 07-03-02 20:32

> Damnit! - læs nu hvad der bliver skrevet til dig
> (news:a65eep$dk7$1@news.cybercity.dk)!

Klap hesten.....

Fra : Brian Matzon

Dato : 07-03-02 23:15