trivial pursuit spil til campingvognen
Fra : Laila Nielsen

Dato : 06-03-02 23:36

2 plader
mange terninger/oste/spillebrikker medfølger - nok til 2 plader

Der er også rigtig mange spørgsmål - mange fra den almindelige udgave, men
også spørgsmål fra millenium udgaven.

Sælges samlet for 250 kr.

Hilsen Laila Nielsen, Århus

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-03-02 00:01

"Laila Nielsen" <frknielsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

[ salgsannonce ]
> Sælges samlet for 250 kr.

Denne gruppe er altså ikke en markedsplads, men en debatgruppe.

Læs venligst på http://www.usenet.dk og underliggende sider om brugen
af de danske grupper!

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk
"Hvad siger Bibelen" - http://bibel-skole.dk/

Fra : Jørgen L.

Dato : 07-03-02 11:06

> [ salgsannonce ]
>
> Denne gruppe er altså ikke en markedsplads, men en debatgruppe.
>
> Læs venligst på http://www.usenet.dk og underliggende

I stedet for bare henvise folk til at læse om usernet kunne du jo også i al
venlighed fortælle dem at det er dk.marked.privat.camping eller
dk.marked.privat de skal bruge.

jeg ved godt at det er for at vi ikke skal belemres med disse salgsannoncer
hvilket vi da er glade for men man kan jo sige hvor det høre hjemme i
stedet.

det er nemlig positiv kritik i stedet for negetiv kritik.

Hilsen Jørgen

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-03-02 12:17

"Jørgen L." <Jlyn_Fjern_dette@privat.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> det er nemlig positiv kritik i stedet for negetiv kritik.

Jeg da bestemt ikke til hensigt at være uvenlig eller negativ. Min
intention var at få skribenten til lidt mere generelt at læse om
grupperne og deres brug. Altså at få en bedre almenviden om
gruppeopdelingen.

Jeg beklager da dybt at mit indlæg kunne opfattes forkert og negativt.