ingen tv-out hvad så??
Fra : [SANTA]-Muff Diver

Dato : 06-03-02 22:45

Hej Ng.
Da jeg snart får et DVD-drev men ikke har noget tv-out på mit grafikkort,vil
jeg gerne vide om man kan købe noget ekstra til at sætte i computeren og
derved få grafikken ud på et tv.

Fra : Lars

Dato : 06-03-02 23:27

Mpeg kort Hollywood er nok det bedste køb du kan gøre

Fra : Gul

Dato : 07-03-02 10:19

Men på MPEG kort kan man KUN se DVD og Mpeg ikke?? selve skærmbilledet
kommer ikke ud på TV eller hvad??

Fra : orbital

Dato : 07-03-02 14:26

On Thu, 7 Mar 2002 10:19:20 +0100, "Gul" <powerrangers@oncable.dk>
wrote:

>Men på MPEG kort kan man KUN se DVD og Mpeg ikke?? selve skærmbilledet
>kommer ikke ud på TV eller hvad??

Jo, med mpeg kort kan dvd afspilles på skærm og tv, evt. samtidigt.
Det er rigtigt, at man ikke får tv-out for divx, vcd, og mpeg.

Hvad med at købe et grafikkort m. tv-out. Mange styresystemer
understøtter at have 2 grafikkort i !

mvh

John

Fra : Rhythm

Dato : 07-03-02 14:49

"orbital" <johnknuhtsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er rigtigt, at man ikke får tv-out for divx, vcd, og mpeg.
>
> Hvad med at købe et grafikkort m. tv-out. Mange styresystemer

Du kan godt få DivX ud på Hollywood kortet også.
En person har været meeeeget flink og lave et program der klarer jobbet for
dem der stadig
bruger det billedformat.
Programmet hedder: DivX Plus, men hvor pokker du kan hente den ned er et
godt spørgsmål for
programmet findes ikke længere på DivX Digest fordi dem der har oprettet
siten ikke gidder at holde deres downloads uptodate.
Så du må igang med at søge efter: DivX Plus på alverdens søgemaskiner

Rhythm

Fra : orbital

Dato : 07-03-02 15:03

Det var nu meget nemt:
http://www.softdownload.com.ar/playersdivx1.htm

men jeg skal ikke bruge det.

John

Fra : Gul

Dato : 07-03-02 16:06

Fandt en Trust Televiewer
(http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=11672)
til 644,- der angiveligt giver god kvalitet TVud.
er der nogen der har erfaringer med den??