BMW custom-off-roader
Fra : JSM

Dato : 06-03-02 22:06

http://www.auto-nord.dk/forhandler/pickcar.asp?bilid=93591&forhandlerurl=/bi
lforum-norresundby/&id=267

Jeg kunne ikke lade være at trække på smilebåndet. Jeg forsøger (forgæves)
at se en bimmer 1200c komme flyvende henover en bakkekam og splashe igennem
et vandhul.
Men hvis en eller anden vil lægge cykel til gør jeg gerne forsøget

/Jesper

Fra : Claus Rittig

Dato : 06-03-02 22:44

"JSM" <sevelsted@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
igennem
> et vandhul.
> Men hvis en eller anden vil lægge cykel til gør jeg gerne forsøget

Grin bare. Jeg har set nogle almindelige GS modeller køre, det har ikke
været overbevisende. Jeg har også set en GS1000 (tror jeg det var) som var
modificeret med WP affjedring. Jeg så den mest bagfra. For satan, den var
hurtig! Der var ikke så meget at grine af. Jeg tror han kom fra Silkeborg,
men det er nok 10 år siden jeg kørte Tornby Rally med ham - ca. 600km
off-road på en weekend, med overnatning i telt undervejs.

Rittig

Fra : Torben Andersen

Dato : 07-03-02 07:30

Det er ikke en offer der er på billedet, men deres custommodel.
Har du ikke set PD de siste par år, der er de store tocylindrede BMW'er
kommet ind blandt de 10 første flere gange.

Fra : Søren Lindholt

Dato : 07-03-02 10:15

Torben Andersen <skolebakken16@os.dk> wrote in article
<3c870774$0$12801$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Det er ikke en offer der er på billedet, men deres custommodel.
> Har du ikke set PD de siste par år, der er de store tocylindrede BMW'er
> kommet ind blandt de 10 første flere gange.

Jaja, men der står altså det er en offroader... det er det der er vitsen...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 07-03-02 15:50

"Søren Lindholt" <lindholt@DETTEFJERNESperson.dk> skrev i en meddelelse

> Jaja, men der står altså det er en offroader... det er det der er
vitsen...

Nå for helvede. Den fangede jeg heller ikke.

Rittig