wolfenstein
Fra : Karsten Nilsson

Dato : 06-03-02 20:28

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man ordner det monster i bane fire
der sprøjter ild som en flammekaster.
Hilsen Karsten

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 20:34

On Wed, 6 Mar 2002 20:27:37 +0100, "Karsten Nilsson" <nilsson@pc.dk>
wrote:

>Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man ordner det monster i bane fire
>der sprøjter ild som en flammekaster.

Hold dig på afstand :)

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 06-03-02 23:06

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 23:27

On Wed, 6 Mar 2002 23:06:23 +0100, "Lars Willum Christiansen"
<liladomo@post.tele.dk> wrote:

>fire

>efter det :)

Wow, du har vist brug for at lære noget citat-teknik... Kig lidt på
denne side: <http://www.usenet.dk/netikette/>

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : danni plougmann

Dato : 06-03-02 23:30

spræng ham i luften med det dynamit du finder før du går ned i crypten.
der hvor han dukker op fra jorden smider du en stang dynamit jeg mener han
bruger lidt tid på at gøre sig klar.
der kan man let nå at sprænge ham i luften.

Fra : Daniel-San

Dato : 07-03-02 11:23

> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man ordner det monster i bane
fire
> der sprøjter ild som en flammekaster.

Når den rigtig blæret stiger op, så daffer du hen og smider en dynamit med 5
sekunders lunte foran den - Efter dette kan den ikke tage meget damp

Mvh Daniel-San