Hingis v Capriati SPOILER
Fra : Hajaj®

Dato : 27-01-01 14:20

-
Tilykke til Jennifer Capriati.

Men hvor var det dog en tynd kamp. Een time og et kvarter!
Det var ikke meget. Hingis var en skygge af sig selv. Jeg
tror aldrig jeg har set hende fumle så mange bolde væk.
Hajaj®
hajaj@worldonline.dk

Also sprach Zarathustra.
Temaet fra 2001,
klassisk opus af Strauss,
eller bog af Nietzsche?

Fra : Grethe

Dato : 27-01-01 16:57

"Hajaj®" skrev i en meddelelse...
> Tilykke til Jennifer Capriati.

Ditto her. Hun spillede sikkert og totalt upåvirket af at
være oppe imod Hingis - og dét kampen igennem at være inden
for rækkevidde af sin første Grand Slam sejr.

> Hingis var en skygge af sig selv. Jeg tror aldrig jeg
> har set hende fumle så mange bolde væk.

Dette desværre godt hjulpet af dommeren

Men der var nu meget godt spil. Teknisk godt spil fra begges
side. Flere lange og gode dueller. Flot flugtspil. Men
Hingis skal altså noget hurtigere - og ikke mindst tiere -
op til nettet. Netspil behersker hun jo udmærket.

NB! Finalen i herresingle mellem Agassi og Clement vises på
Eurosport kl. 13.00 i morgen. Og højdepunkter fra
damefinalen vises på samme kanal i aften kl. 22.00.

--
Bedste hilsner / Mes meilleures amitiés / Best regards
Grethe Anæus

Fra : Hajaj®

Dato : 27-01-01 20:04

On Sat, 27 Jan 2001 16:57:15 +0100, "Grethe"
<grethe@sportslex.com> wrote:

>Ditto her. Hun spillede sikkert og totalt upåvirket af at
>være oppe imod Hingis - og dét kampen igennem at være inden
>for rækkevidde af sin første Grand Slam sejr.

>Dette desværre godt hjulpet af dommeren

Nå, så var det altså ikke bare mig. Undervejs kom jeg ret
meget i tvivl om hans upartiskhed.

> [...]
>Hingis skal altså noget hurtigere - og ikke mindst tiere -
>op til nettet. Netspil behersker hun jo udmærket.

Ja, jeg syntes nu det var en noget tynd forestilling. Der
var da et par gode dueller men jeg synes nu kampen var alt
for domineret af uprovokerede fejl (underligt begreb
egentlig).

>NB! Finalen i herresingle mellem Agassi og Clement vises på
>Eurosport kl. 13.00 i morgen. Og højdepunkter fra
>damefinalen vises på samme kanal i aften kl. 22.00.

Så må vi håbe der kommer lidt mere drama på drengen(e) i
morgen.

Hajaj®
hajaj@worldonline.dk

Also sprach Zarathustra.