Speedstreamer hjææælpppp
Fra : Erik Nielsen

Dato : 06-03-02 20:16

>hej
>jeg har prøvet at sætte servu ftp-server uden held.
>kører med: win xp, 1 fast ip adresse,speedstream router, hvordan
konfigurere jeg denne så der er hul igennem udefra ???

MVH
Erik

Blomst 97025565

Fra : Casper Holm Kristian~

Dato : 06-03-02 20:50

Gå ind i "Avanceret konfig." og Prædefinerede NAPT servere" Skriv ip'en til
maskinen med serveren og hak fluebenet af i ftp.
Huks at åbne den port du bruger til server, normal port 21, i din firewall.
Jeg ved ikke om det er nødvendig at slå NAPT til inde i "administration og
NAPT", men det har jeg.

Fra : friendlysoul

Dato : 20-03-02 23:09

"Erik Nielsen" skrev d. 06-03-02 20:16 dette indlæg :
> konfigurere jeg denne så der er hul igennem udefra ???
>
> MVH
> Erik

Hej Erik

På min Speedstream 5781 er routeren fra TDC's side lavet sådan, at en
ftp server SKAL have ip 192.168.1.4
Al trafik der kommer IND til min eksterne ip port 21, bliver forwardet
til den interne ip (192.168.1.4)

Måske kan det hjælpe lidt

/Friendlysoul

http://www.kandu.dk/