Nine Inch Nails
Fra : Peter Tønnesen

Dato : 06-03-02 19:50

Hvorfor søren kan jeg ikke finde Nine Inch Nails - And All That Could Have
Been DVD udgivelsen nogle steder i DK?

Er der nogle som kender et sted eller to den kan bestilles i DK? Så jeg er
fri for at hente den hjem fra det store udland?

På forhånd tak.

Fra : Agricola

Dato : 06-03-02 20:05

"Peter Tønnesen" <dali909@direkte.org> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogle som kender et sted eller to den kan bestilles i DK? Så jeg er
> fri for at hente den hjem fra det store udland?

Jeg købte min (reg1) i Laserdisken her i Århus.

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 06-03-02 20:13

Hej

Peter Tønnesen wrote:
> Er der nogle som kender et sted eller to den kan bestilles i DK? Så
> jeg er fri for at hente den hjem fra det store udland?

Jeg MENER at Laserdisken har haft den annonceret på deres hjemmeside....
det kan du jo tjekke.....

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 06-03-02 22:31

"Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Jeg MENER at Laserdisken har haft den annonceret på deres hjemmeside....
> det kan du jo tjekke.....

Tusinde tak Den havde jeg helt overset... Lurer med det samme.

Peter