Thehus byggeplan
Fra : rick

Dato : 06-03-02 18:26

Hejsa,

Min far vil gerne bygge en lille pavillon / thehus i haven til foråret.
Jeg har været rundt på nettet for at finde en hel del billeder af thehuse og
det er også et ret godt udgangspunkt, men det kunne være rigtig fint, hvis
der var nogle der havde nogle byggeplaner eller link til samme på
internettet, for det har jeg nemlig ikke rigtig kunne finde.
Det behøver heller ikke være vildt detaljeret, da min far er ret kreativ
selv, men også gerne bare nogle retningslinier.

Mange hilsener
rick...

Fra : mm

Dato : 08-03-02 12:59

Jeg har samme planer og hører derfor også gerne fra jer hvis i ligger inde
med gode links og/eller tegninger.

Mvh. Morten

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 09-03-02 17:27

On Fri, 8 Mar 2002 12:58:50 +0100, "mm" <m_matzen@danfoss.dk> wrote:

>Jeg har samme planer og hører derfor også gerne fra jer hvis i ligger inde
>med gode links og/eller tegninger.

Prøv det analoge internet - biblioteket - og få fat i Gør Det
Selv-bladet, som på et tidspunkt bragte en artikel om byggeri af et
thehus (eller havepavillon som de vidst kaldte det.

Lars