Ny grupering ?
Fra : Erik Dalgas

Dato : 27-01-01 01:06

Til Rasmus.

Efter en heftig debat, udfra dit første forslag, vil jeg blot spørge om du
droppet tanken om dette, eller om du har en "ny inddeling" i tankerne.

--
erik.dalgas@mail.dk

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 27-01-01 09:22

"Erik Dalgas" <erik.dalgas@mail.dk> mælte sligt:

>Efter en heftig debat, udfra dit første forslag, vil jeg blot spørge om du
>droppet tanken om dette, eller om du har en "ny inddeling" i tankerne.

Nej, det har jeg ikke og det har heller ikke været min hensigt at
finopdele folk. Som sagt var jeg bare ude på at få et overblik over,
hvordan fordelingen af kristne/ikke-kristne var her på gruppen. Hvis du
imidlertid ønsker at føre opdelingen videre, så skal du være velkommen.

Venlig hilsen,

--
=-=-=-= "Kæmp for alt, hvad du har kært; dø, om så det gælder =-=-=-=
* Rasmus Underbjerg Pinnerup <> }{obbes (ICQ UIN="4070320") *

Fra : Erik Dalgas

Dato : 27-01-01 09:59

erik.dalgas@mail.dk
Rasmus Underbjerg Pinnerup <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:nu057t40rrgq1n7c8k8gi644kg1h8dvj8a@4ax.com...
> [...]
> hvordan fordelingen af kristne/ikke-kristne var her på gruppen. Hvis du
> imidlertid ønsker at føre opdelingen videre, så skal du være velkommen.

Fornuftig holdning Rasmus, og nej, jeg har heller ikke (pt) tænkt mig, at
føre dette videre. Jeg blandede mig blot, for at bidrage med mit synspunkt,
*hvis* dette skulle gøres, desuden er finopdelingen, jo i fuld gang,
aligevel

Mvh

Erik Dalgas