ADSL - Tele Danmark
Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 06-03-02 17:07

Endelig har jeg taget mig sammen og bestilt en ADSL forbindelse hos Tele
Danmark.

Ekspediatricen fortalte mig at for at få den til at virke med en Mac
skal jeg købe og indstallere et Netværkskort. Er det nødvendigt? Jeg
mener at have læst her i gruppen at man kan benytte sig af den
indbyggede Apple Talk og Ethernet -- eller har jeg husket fejl eller
misforstået noget?

Vi har en PM7600/132/160/1.2 og nu for tiden kører på OS8.1, men jeg
regner med at kunne gå over til OS9 inden ADSL-installationen.

Jeg ville være meget glad for lidt råd og vejledning.

--
Robert J. Widenmann
mari-bob@post8.tele.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 06-03-02 18:55

In article <1f8mxht.1j7ra5j1mae1seN%mari-bob@post8.tele.dk>,
mari-bob@post8.tele.dk (Robert J. Widenmann) wrote:

> Jeg ville være meget glad for lidt råd og vejledning.

Du bruger bare det indbyggede netværkskort.

Fra : Robert Widenmann

Dato : 07-03-02 02:40

http://www.edlich.dk
> Henvendelser til min e-mail adresse vil blive betragtet som et ønske
> om at betale for support, hvilket takseres med 800 kr/time.
> (medmindre jeg selv er ude om det, og det er Off Topic).

Tak for svaret -- det havde jeg på fornemmelse.

Og nu strejker MacSOUP, jeg ved ej hvorfor. Det er derfor jeg tyr til det
gamle Newswatcher.

--
Bob Widenmann
mari-bob@post8.tele.dk

Fra : Knud-Erik Strange

Dato : 07-03-02 20:34

mari-bob@post8.tele.dk (Robert J. Widenmann) wrote in message news:<1f8mxht.1j7ra5j1mae1seN%mari-bob@post8.tele.dk>...
> [...]
> mener at have læst her i gruppen at man kan benytte sig af den
> indbyggede Apple Talk og Ethernet -- eller har jeg husket fejl eller

Jeg har haft en ADSL forbindelse hos TDC siden sidste sommer.
Det fungerer uden de store problemer. Men hvis du får brug for support
skal du altid bede om at komme til at tale med en mac-supporter ellers
får du ikke noget fornuftigt svar!

--
KES

Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 08-03-02 03:08

Knud-Erik Strange <kes@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Det fungerer uden de store problemer. Men hvis du får brug for support
> skal du altid bede om at komme til at tale med en mac-supporter ellers

Det var gode nyheder - jeg havde ikke vist at TDC overhovedet HAR en
mac-supporter.
--
Robert J. Widenmann
mari-bob@post8.tele.dk