Startfirma.dk
Fra : Henrik Olesen

Dato : 06-03-02 17:32

Til mit website www.startfirma.dk har jeg nu lavet en mulighed jeg kalder
for e-service.

Her kan man oprette sin virksomhed og sine produkter. Den er ikke uploaded
da jeg gerne vil have lidt feedback fra alle jer erhvervs-eksperter først.
Meningen er når det endelige resultat er færdigt at man skal kunne
præsenterer sin virksomhed og sine produkter og få lidt reklame/salg den
vej.

Hvad mangler der af funktioner?
Kan I finde ud af at bruge den?
Forslag til designændringer?

Det som I ser er selve det admin-system som brugeren har adgang til. Det som
man ser fra selve websiden er endnu ikke tilgængeligt.

I kan se den her:

http://www.startfirma.dk/eserv/login.php

brugernavn: henrik
password: henrik

Håber på lidt konstruktiv kritik fra hajerne :)

/Henrik

------> End <------

www.startfirma.dk <--- for alle iværksættere og nystartede helt gratis!

Fra : Peter G C

Dato : 06-03-02 18:10

"Henrik Olesen" <henrik@talkative.dk> skrev i en meddelelse
> Til mit website www.startfirma.dk har jeg nu lavet en mulighed jeg kalder
> for e-service.

Prøv i dk.opslag.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Henrik Olesen

Dato : 06-03-02 18:23

> Prøv i dk.opslag.
>
> /Peter

Ok den kender jeg ikke, men umiddelbart lyder det ikke som en gruppe der har
forstand på e-handel-lignende tiltag, og dermed ikke kan give konstruktiv
feedback.

Jeg ville mene at erhverv ville være den bedste gruppe. Hvis jeg ikke får
feedback her, så må jeg prøve at lave videre på den uden :)

Tak for meddelsen

Henrik

www.startfirma.dk

Fra : Henrik Olesen