Kan I knække denne?
Fra : Allan Ploug

Dato : 27-01-01 00:09

Har lovet en ven at se, om I kan finde ud af, hvad det er for en sang han
leder efter:

Først; en sang med Mariah Carey (vist nok...den genre, i hvert fald)...hun
synger noget i retning af

"aaaand i´ll show you how to love me""
"come on come on"
"And i´ll show you how to take me...."

....faktisk er det ikke den sang han mangler, men derimod en rock-version der
skulle være lavet af den (ligesom f.eks. Lemonheads - Mrs. Robinson)....

...ved godt det er lidt tyndt med informationer..meneh...kan i sige mig hvad
det er han mangler??

AP

Fra : Fie & Christian

Dato : 27-01-01 10:38

Hejsa

Jeg ved at Scarlet har lavet den sang, du snakker om, den hedder Independent
Love Song, men om den er lavet i andre versioner, ved jeg ikke.

Hilsen
Fie

Fra : Allan Ploug

Dato : 27-01-01 13:07

> Jeg ved at Scarlet har lavet den sang, du snakker om, den hedder
Independent
> Love Song, men om den er lavet i andre versioner, ved jeg ikke.

Takker....med den oplysning lykkedes det ham at komme videre...det viser
sig, at det er den sang, men i en version af "The Bates", som han ledte
efter...

AP

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 27-01-01 15:36

Allan Ploug skrev:

> [...]
> Mrs. Robinson)....
>
> ..ved godt det er lidt tyndt med informationer..meneh...kan i sige mig

En god hukommelse?

--
http://jonaskochbentzen.dk/