Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
This is not a correct display card
Fra : Niels Jensen

Dato : 06-03-02 16:46

Hej
Jeg har prøvet at installere et asus agp v7100 geforce2 mx 400 i min
computer. Jeg har hentet nvidias nyeste driver fra deres hjemmeside, men
selv om den fint installeres siger min computer "this is not a correct
display card" hver gang jeg tænder den.

Jeg ved ikke om det bare er en eller anden dum windows fejl, eller om der er
et eller andet jeg har gjort forkert, men jeg synes ikke at der er nogen
umiddelbar forskel fra mit gamle grafikkort, som var et riva tnt I, hvilket
jeg vel burde kunne se i spil som Max payne, og på film.

Jeg ved dog ikke om det kan have noget at gøre med at min computer er ved at
være for gammel til at kunne udnytte kraften fra dette grafikkort.
Det er en AMD K6III 400 MHZ. Mit bundkort er et ASUStek P5A.

Venlig hilsen
Niels

Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 06-03-02 17:41

Hej.

Jeg har selv haft et P5A og har ikke fået et GeForce til at køre på det.
Mener at det ikke kan levere nok strøm på AGP porten.

MVH Erik.