Kontrol af post
Fra : René Hollen Pedersen

Dato : 06-03-02 16:35

Jeg er i gang med at lave et web-spørgeskema og har et form hvor brugeren
skal indtaste sit fødselsår, kan man lave en function i java der tester om
det indtastede er et tal eller om det indeholder bogstaver?
Hvis ja så kom gerne med et forslag, da jeg er lidt urutineret i JS.

På forhånd tak.

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 06-03-02 16:59

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "René Hollen
Pedersen" <rhpe00@i4.auc.dk> just offered me, he muttered some weird
stuff, and I had to correct this gibberish:

> [...]
>det indtastede er et tal eller om det indeholder bogstaver?
>Hvis ja så kom gerne med et forslag, da jeg er lidt urutineret i JS.

Du vil få langt mere ud af at spørge i den rigtige gruppe.
(som er: dk.edb.internet.webdesign.clientside)

Java er ikke JavaScript.
--
Nano Martin Mouritzen Phone +45 24899896
Vestergade 43 Programmer Advanced Simplicty