Andet multimedie
Bagrund i stål eller børstet stål
Fra : Carsten

Dato : 06-03-02 14:59

Jeg skal bruge en bagrund til en web side i stål eller børstet stål look.

Er der nogen der kan hjælpe mig der ?

Mvh.

Carsten Howard

Fra : ratatosk

Dato : 06-03-02 16:14

On Wed, 6 Mar 2002 14:58:52 +0100, "Carsten" <carsten@mm-vision.dk>
wrote:
>Jeg skal bruge en bagrund til en web side i stål eller børstet stål look.
>Er der nogen der kan hjælpe mig der ?

Det kan du lave relativt simpelt i f.eks. Photoshop:

- lav et nyt dokument
- vælg: filter > noise > add noise
(du kan starte med 100%, uniform, monochromatic)
- vælg: filter > blur > motion blur
(angle: 0, distance ca. 100 pixels)
- juster effekten med image > adjust > brightness/contrast

/wulff

Fra : Carsten

Dato : 06-03-02 16:36

"ratatosk" <ask@for.it> skrev i en meddelelse

> [...]
> - vælg: filter > blur > motion blur
> (angle: 0, distance ca. 100 pixels)
> - juster effekten med image > adjust > brightness/contrast

Har ikke photoshop

Mvh

Carsten

Fra : ratatosk

Dato : 06-03-02 16:43

On Wed, 6 Mar 2002 16:36:07 +0100, "Carsten" <carsten@mm-vision.dk>
wrote:
>Har ikke photoshop

ikke noget problem -- du kan også sagtens bruge paintshop pro e.l.
(paintshop pro kan downloades fra http://www.jasc.com/)

/wulff

Fra : R.O.

Dato : 06-03-02 21:11

"Carsten" <carsten@mm-vision.dk> wrote in message
> Jeg skal bruge en bagrund til en web side i stål eller børstet stål look.
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig der ?

Hvis du giver mig de ønskede dimensioner skal jeg da gerne knalde noget
hurtigt sammen til dig. Mail mig hvis det er nødvendigt med husk at fjerne
[REMOVE].

/R.O.