koder
Fra : Ken H

Dato : 06-03-02 14:23

hej ng,
jeg ville lige høre om der er nogen der har en liste over alle koder
man kan bruge når man ringer fra en telefon. f.eks. kan man bruge *31*
foran et nummer, således at man skjuler sit nummer når man ringer til
en anden telefon der har nummerviser. Jeg ved at for nogle år siden
kunne man få disse koder fra tdc, men det kan man vist ikke længere.

Fra : Lars

Dato : 06-03-02 22:38

"Ken H" skrev:

> [*31*] Jeg ved at for nogle år siden kunne man få
> disse koder fra tdc, men det kan man vist ikke længere.

http://www.teledanmark.dk/menu/sm1314.htm

- Lars

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 01-06-02 01:33

>Jeg ved at for nogle år siden
> kunne man få disse koder fra tdc, men det kan man vist ikke længere.

Jeg ved også at de findes men nej, de gamle såsom 008 (få telefonen til at
ringe af sig selv) blev for almindeligt kendte og folk
misbrugte dem så de nye bliver hold MEGET tæt ind til kroppen. Men jeg er
sikker på at der eksistere nogle stykker.
Vidste du iøvrigt at det på en mobiltelefon er muligt at gøre det samme som
*31* her er koden bare #31# meget opfindsomt hva?

Hilsen: Steven

Fra : LaSG

Dato : 06-07-02 15:09

Så vidt jeg husker er der listet en del af disse koder på http://2600.dk