Tekstfarve i tabel i Netscape og Opera
Fra : Lene Nielsen

Dato : 06-03-02 14:17

Hejsa

Er der nogen, som kan forklare mig, hvordan man bestemmer tekstfarven i en
tabel i Netscape og Opera? Det virker i IE.

Farven på links i tabellen kan jeg dog heller ikke kontrollere i nogen af
browserne.

Jeg har forsøgt med CSS, men kan ikke få det til at virke.

På forhånd tak for hjælpen
Lene Nielsen
--
Fjern REMOVE fra min mail-adresse

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-03-02 14:43

Wed, 6 Mar 2002 14:17:13 +0100, skrev "Lene Nielsen"
<splittenREMOVE@post.tele.dk>:

>Er der nogen, som kan forklare mig, hvordan man bestemmer tekstfarven i en
>tabel i Netscape og Opera? Det virker i IE.

Må vi ikke se, hvad det er der ikke virker?

Så vil det være meget nemmere at komme med en forklaring om, hvad
du skal lave om.

Ellers bliver det jo bare gætteri om, hvad du laver forkert.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-03-02 14:51

"Lene Nielsen" <splittenREMOVE@post.tele.dk> skrev:

> Er der nogen, som kan forklare mig, hvordan man bestemmer
> tekstfarven i en tabel i Netscape og Opera? Det virker i IE.

Der burde ikke være forskel. Har du et link til det du har lavet, så
vi kan komme med en løsning?

> Farven på links i tabellen kan jeg dog heller ikke kontrollere i
> nogen af browserne.
>
> Jeg har forsøgt med CSS, men kan ikke få det til at virke.

Prøv med:

a {
color:navy;
background:tranparent;
}
a:hover {
color:red;
background:yellow;
}

td{
color:blue;
background:tranparent;
}

--
Allan

Fra : Lene Nielsen

Dato : 06-03-02 18:55

Allan Vebel <allan@vebel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:f5ph8.93$cB3.2824@news.get2net.dk...

> td{
> color:blue;
> background:tranparent;
> }

td{color:farve;} selvfølgelig. tak for hjælpen. Jeg var fuldstændig fikseret
på text color.

Problemet med links'ne har øhhh løst sig selv. Hvis man bare venter længe
nok, så løser problemet sig selv.

Hilsen Lene

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-03-02 00:17

"Lene Nielsen" <splittenREMOVE@post.tele.dk> skrev:

> Problemet med links'ne har øhhh løst sig selv. Hvis man bare venter længe
> nok, så løser problemet sig selv.

Hvordan?

--
Allan

Fra : Lene Nielsen

Dato : 07-03-02 10:05

Allan Vebel <allan@vebel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:yoxh8.1301$cB3.5894@news.get2net.dk...

> Hvordan?

Jeg er ikke sikker. Men det er ligesom med opvasken. Hvis man lader den stå
længe nok, så tager den sig selv.

Hilsen Lene