Andet multimedie
bentjuul 3670
Drille-baggrund!
Fra : Zero3Cool

Dato : 06-03-02 12:53

Hvis i vil drille jeres venner lidt så prøv at ændre hans/hendes (*gg*)
baggrund! Bare send en mail til zero9cool@bonbon.net (Husk at lave 9 tallet
om til et 3 tal!) så sender jeg dig baggrunden. Det er en baggrund der
forvirrer ens øjne og irriterer en helt vildt!

~Zero3Cool

Fra : Batman

Dato : 06-03-02 16:05

"Zero3Cool" <FJERNDETTEzero3cool@bonbon.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> om til et 3 tal!) så sender jeg dig baggrunden. Det er en baggrund der
> forvirrer ens øjne og irriterer en helt vildt!

Hvis du nu poster den i dk.binaer, så slipper alle for at sende en mail til
dig, og du slipper for at sende en mail retur ...

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok ...?!?

Fra : Niels Andersen

Dato : 06-03-02 18:39

"Zero3Cool" <FJERNDETTEzero3cool@bonbon.net> wrote in message
> [...]
> om til et 3 tal!) så sender jeg dig baggrunden. Det er en baggrund der
> forvirrer ens øjne og irriterer en helt vildt!

Hvorfor ikke bare poste det i dk.binaer?

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Zero3Cool

Dato : 15-03-02 19:32

Jeg har haft nogle problemer med binaer grupperne så jeg gider ikke til at
bøvle med det... ;)

~Zero3Cool