Nasdaq future?
Fra : Carsten Andersen

Dato : 06-03-02 13:32

Er der nogen der kender en seriøs hjemmeside hvor man kan se Nasdaq
futuren med max. 15. min. forsinkelse! Krav ingen gebyr!

Fra : Peter Konner

Dato : 06-03-02 18:56

Prøv på http://www.pointfigure.dk

Nederst på forsiden ses graferne for både Nasdaq-100 og S&P500

Mvh
Peter Konner
PointFigure.Dk

"Carsten Andersen (slet 62Y8T)" <con8295@62Y8Tvip.cybercity.dk> wrote in
message news:3c860c28$0$81286$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Bräuner

Dato : 06-03-02 20:53

Udmærket hjemmeside. Synd du ikke har postet den tidligere.
Peter Konner <admin@pointfigure.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c865832$0$1751$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Johan

Dato : 24-03-02 10:37