Tæppetrille
Fra : lene

Dato : 06-03-02 10:12

Hej, allesammen!

Er der nogen af Jer, der kan huske "tæppetrillen"?
Min mor brugte dem, og nu har jeg brug for en selv.
Jeg kan finde dem på nettet under "carpet sweeper", men så vidt jeg ved
findes de kun i elektriske udgaver her i DK, og det er jeg ikke interesseret
i.
Er der nogen af Jer der ved om de originale findes her i landet, og evt.
hvor?
Forhåbningsfulde hilsner fra Lene

Fra : Erna Andersen

Dato : 06-03-02 21:05

"lene" <lene@satzone.com> wrote in message
> [...]
interesseret
> i.
> Er der nogen af Jer der ved om de originale findes her i landet, og evt.

Hej Lene

Jeg har fundet en "håndmodel", altså uden stang. Hos en isenkræmmer. Hvilken
kæde det var, kan jeg ikke huske, det er nok 5 år siden.
Prøv og gå på kig nogle steder, for det er ikke altid, ekspedienterne ved,
hvad de skal se efter, eller hvad de redskaber de sælger, skal bruges til.

God jagt
Erna

Fra : Niels Olsen

Dato : 07-03-02 11:14

> "lene" <lene@satzone.com> wrote in message

Øhhh. Hvad er det nu lige en "tæppetrille" er for noget???
Nysgerrigheden tager magten over mig........ AAARRRRRGGGHH

MVH Niels

Fra : Erna Andersen

Dato : 07-03-02 23:42

"Niels Olsen" <no@e-box.dk> wrote in message

> Øhhh. Hvad er det nu lige en "tæppetrille" er for noget???
> Nysgerrigheden tager magten over mig........ AAARRRRRGGGHH

Det er en hånddrevet støvsuger

Fra : Niels Olsen

Dato : 08-03-02 00:08

"Erna Andersen" <vedhegnet23@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Niels Olsen" <no@e-box.dk> wrote in message
> >

> Det er en hånddrevet støvsuger

Nåe sådan en. Den kender jeg godt. Min Mormor havde sådan en

MVH Niels

Fra : Hanne Pedersen

Dato : 08-03-02 15:57

> Nåe sådan en. Den kender jeg godt. Min Mormor havde sådan en

Er det ikke dem man kan købe i bl.a. føtex ??
Mvh.
Hanne Pedersen