CRM-program
Fra : Carsten Moberg

Dato : 06-03-02 08:14

Findes der et let-overskueligt program til, at holde redde på
kundehenvendelser, tilbud, kontakter, kundebesøg osv.
Jeg ønsker at systematisere et stigende antal henvendelser, samt føre log
over de kontakter jeg selv skaber, og skal følge op på.

Kan et program anbefales ?
Ikke et stort forkromet flerbruger-system, men et simpelt værktøj, hvor
udbyttet af anvendelsen væsentligt overstiger tidsforbruget ved ajourføring.

Carsten Moberg
Logistikchef
___________________________
Green Cargo Road & Logistics A/S
Naverland 33-35
2600 Glostrup

Tlf: +45-43 44 07 12
Mobil: +45-21 73 07 12
Fax: +45-43 44 07 52
email: greencargo.moberg@mail.dk
www.greencargo.com

Fra : Bjarne Østergård

Dato : 07-03-02 21:56

"Carsten Moberg" <greencargo.moberg@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Ikke et stort forkromet flerbruger-system, men et simpelt værktøj, hvor
> udbyttet af anvendelsen væsentligt overstiger tidsforbruget ved

Hej Carsten Moberg

Det burde kunne klares med en ret simpel database f.eks Access
som er en del af offices pakken

--
Mvh,
Bjarne Østergård