sej portal
Fra : Malik Reiding

Dato : 06-03-02 02:57

se lige www.mc-portalen.com

den er sku da godt bygget!!! og så på dansk.... kan være at vi efter hånden
skal til at mødes i chatrooms.....!!!

pøj fra en der ikke håber at det regner i morgen så han kan få hentet busaen
fra sommerhuset og byttet den til en vs1400 (ved godt det lyder skørt).

malikules

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-03-02 00:09

"Malik Reiding" <malikules@mac.com> wrote in message
> [...]
busaen
> fra sommerhuset og byttet den til en vs1400 (ved godt det lyder skørt).

Det lugter da lidt af reklame? Samme indlæg er postet i
dk.marked.privat.motorcykel ...

Tony

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-02 01:19

> Det lugter da lidt af reklame? Samme indlæg er postet i
> dk.marked.privat.motorcykel ...

Ja ik? - Meget pæn side med en del fejl dog - stavefejl - og umuligt at
access'e serveren - for mig ihvertfald...

Men okay initiativ..

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Armand

Dato : 06-03-02 21:22

Allan Rasmussen <luise (a) mail.tele.dk> skrev i en

> Ja ik? - Meget pæn side med en del fejl dog - stavefejl - og umuligt

Stavefejl!?

Nettet er sgu' snart på højde med indersiden af lokumsdøre:
Enhver sprogspasser finder forum for at udbrede på skrift kun lige dér!
:-/

--
Armand.
(Der ikke ønsker at ulejlige nogen, der måtte læse hans indlæg, med

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-03-02 00:26

> Armand.
> (Der ikke ønsker at ulejlige nogen, der måtte læse hans indlæg, med
> stavefejl, og derfor sidder med alle sine ordbøger lige indenfor
> rækkevidde)

Hva' mæ en stavekontrold?
Hans

Fra : Armand

Dato : 07-03-02 18:21

Hans Paulin <niluap@piscali.dk> skrev i en

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Hva' mæ en stavekontrold?

Er det ik sådan en der bor ude i skoven i en hulde??

--
Armand.

Fra : Hans Paulin

Dato : 08-03-02 19:04

> Er det ik sådan en der bor ude i skoven i en hulde??

Det' jo det
Hans

Fra : Malik Reiding

Dato : 06-03-02 15:11

in article a63j71$t5t$1@news.cybercity.dk, Tony Lorentzen at
tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com wrote on 05/03/02 20:09:

> [...]
> hånden

> busaen
>
> Det lugter da lidt af reklame? Samme indlæg er postet i

jep af mig.... sendte det lige det forkerte sted først...

malikules

Fra : iMok

Dato : 06-03-02 16:48

d. 6-3-2002 15:10 skrev Malik:

> se lige...
[cut portal promotion]

Skyldes det en forglemmelse, eller er det for at tiltrække opmærksomhed hos
de brugere der ordner deres breve kronologisk, at dit ur er foran?

> den er sku da godt bygget!!!
Portalen ser da fin ud (hatten af for et pænt stykke arbejde), men til lidt
brutal informationssøgning ville jeg nok til enhver tid vælge at skyde bredt
og søge smalt, f.eks via

http://groups.google.com/groups?num=100&hl=en&q=+s%F8geord+group%3Adk.fritid
..motorcykel+OR+group%3Arec.motorcycles+OR+group%3Arec.motorcycles.tech&btnG=
Google+Search

Der er jo trods alt visse fordele forbundet med - ved et enkelt klik eller
to - at trække på samtlige usenets mc-isters* erfaringer gennem de sidste
20** år fremfor en af mange lokale portaler, der kun har haft en brøkdel af
brugere gennem en brøkdel af tid i sammenligning.

Vil man inkludere reklamer og pop-up vinduer (grrr) i sin søgning (dette
generelt, og ikke rettet mod den aktuelle portal) kan man jo klikke på "web"
fanebladet bagefter.

> kan være at vi efter hånden skal til at mødes i chatrooms.....!!!
Real-time-typing :) synes jeg er lidt begrænsende, hvis der er noget man
gerne vil ha' igennem. Så foretrækker jeg usenet. Chat og lokale boards
trækker jo også indirekte information væk fra nyhedsgrupperne, hvilket IMHO
er knapt så fedt fra et brugermæssigt synspunkt- informationen bliver spredt
og i værste fald utilgængelig. :/

Indtil videre er portalerne altså tabt på mig, og reklame for dem på usenet
(ikke at forveksle med svar på link-forespørgsler) IMHO lidt
usenet-fjendtlige??

Og hvor placerer det så denne meddelelse?
-En oplysning om hvor man som usenet mc-ist kan informationssøge (hint hint
til de allestedsnærværende forespørgsler på kørekort, afgift på tyske
maskiner, visse ftp-adresser, og billigste forsikring B)
-En modvægt til din IMHO 'anti-usenet-reklame' B)
-En opfordring til dig om at justere dit ur ;)

-hilsen, imko

*erstat med en hvilkensomhelst interessegruppe
**mao: man skal have en meget meget meget unik problemstilling for ikke at
finde den beskrevet på usenet/google's arkiver.

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 06-03-02 12:46

> pøj fra en der ikke håber at det regner i morgen så han kan få hentet
busaen
> fra sommerhuset og byttet den til en vs1400 (ved godt det lyder skørt).

Hvad er der gået galt?
Jeg glædede mig ellers sådan til at komme ud og lege med alle 3 "busser"
snart.
Mvh
Rasmus ZX9R-C

Fra : Tom Karlsson - Remov~

Dato : 07-03-02 12:13

Fra : Malik Reiding

Dato : 07-03-02 22:01

in article Pine.LNX.4.21.0203071201250.26786-100000@mail2.ammulti.dk, Tom
Karlsson - Remove NOSPAM at tk@babylon5.dkNOSPAM wrote on 07/03/02 8:12:

> [...]
>
> Nå, seriously, alt respekt for det. Det er nu også herligt med sådan en
> cruiser skovtur en god sommerdag. Personligt handler det dog for mig
> efterhånden mere og mere om styrekontrol. Der er ikke noget mere herligt
> end at mærke precisionen i styring og affjedring (spell check!) på en
> nyere sportsmaskine, uden at det nødvendigvis behøver at blive
> uforsvarligt. Hver sin interesse I guess.
>
> Husk nu at få et par ordentlige pipes til sådan en 1400cc'er. God
> fornøjelse .
>
> /T - der ikke ville tøve et sekund med at bytte til en brugt R1..

ja det kan jeg faktisk også bedre lide.... men det er desværre et fors.
spørgsmål.... øv øv og atter øv det er nu det billigste at tøffe rundt på en
cruiser et par år, når man nu kun er 25....