Nye billeder fra. Ep. II
Fra : CybaMerc

Dato : 05-03-02 21:58

Darth Psychotic har nogle nye billeder fra AOTC i meget høj kvalitet.
De er ganske seværdige; men pas på spoilers!

http://www.darthpsychotic.com/

Fra : John Hinge

Dato : 06-03-02 16:03

On 05 mar 2002 CybaMerc was heard to say:

> Darth Psychotic har nogle nye billeder fra AOTC i meget høj kvalitet.
> De er ganske seværdige; men pas på spoilers!
>
> http://www.darthpsychotic.com/

jeg kan godt lide http://www.darthpsychotic.com/Episodi_II_8.jpg
Se i baggrunden, de der vagter i rødt armour.
Det er sådan et fint kig på hvad fremtiden vil bringe, hvis man
husker Kejserens garde i film 6.
Der var også lidt af dem i film 1, specielt da Palpatine ankom
til Naboo.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-03-02 17:47

> [...]
> husker Kejserens garde i film 6.
> Der var også lidt af dem i film 1, specielt da Palpatine ankom

http://www.darthpsychotic.com/Episodi_II_Promo_4.jpg

Er nu min favorit.

Mark

Fra : John Hinge

Dato : 07-03-02 16:10

On 06 mar 2002 Mark Thomas Gazel was heard to say:

> http://www.darthpsychotic.com/Episodi_II_Promo_4.jpg
> Er nu min favorit.

Jaa, det er heller ikke spor ueffent, minder mig lidt
om Prinsesse Leia medens de futtede rundt på Hoth i episode 5
bare mere nuttet :)
Hvad kan man sige, Leia har en flot mor..(en MILF)
Hvis ellers vi har regnet plottet rigtigt ud.