Skærme
Fijala 3554
hvad er der galt med nokia ??
Fra : dansk

Dato : 05-03-02 21:37

jeg har lige været inde at kigge på nokia skærme men der er ikke rigtig
nogle til salg på www.edbpriser.dk eller www.prisindex.dk
så er det lige jeg tænkte om der skulle være noget galt med dem ?
for førhen var det da dølle kræm..

hvad ville i vælge hvis i skulle vælge mellem viewsonic og nokia
eller slet ingen af dem ? eller hvad ?

jens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-03-02 21:46

"dansk" <****@ofir.dk> wrote in message

> hvad ville i vælge hvis i skulle vælge mellem viewsonic og nokia
> eller slet ingen af dem ? eller hvad ?

Viewsonic har købt Nokia Skærme

Fra : dansk

Dato : 06-03-02 14:34

LOL

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 06-03-02 14:46

"dansk" <****@ofir.dk> skrev

> LOL

At "Viewsonic har købt Nokia Skærme" skal forstås på den måde, at
Viewsonic for nogle år siden overtog Nokias skærmdivision. Ikke, at de
ansatte på Viewsonic bruger Nokia skærme på kontorerne

mvh
Peter

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 06-03-02 20:47

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse
> [...]
> Viewsonic for nogle år siden overtog Nokias skærmdivision. Ikke, at de
> ansatte på Viewsonic bruger Nokia skærme på kontorerne

Det var vist kun dig der misforstod den!

Det er ikke pænt at korreksere andre brugeres indlæg. Men nu kan vi alle
sammen se at du vidste at Viewsonic overtog Nokias skærmproduktion, det var
flot, tak for det perle!

/Jesper

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 06-03-02 22:22

"Jesper Nielsen" <jesper.nielsen@ledigejobs.dk> skrev

> [...]
alle
> sammen se at du vidste at Viewsonic overtog Nokias skærmproduktion, det

Fald nu ned. Når "dansk" skriver "LOL" som svar til Bjarkes indlæg, og
det i virkeligheden ikke er noget at grine af, at Viewsonic har overtaget
Nokias skærmdivision, kan man med god grund få den idé, at han misforstod
svaret på spørgsmålet. Det kan hverken du eller jeg afgøre om han gjorde,
men jeg har til enhver tid ret til at uddybe, præcisere - eller ligefrem
korrigere - et indlæg hvis jeg finder det gavnligt.

mvh
Peter

Fra : dansk

Dato : 10-03-02 11:01

jeg griner jo bare af mig selv
fordi det er de samme skærme

jens

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 10-03-02 13:16

"dansk" <****@ofir.dk> skrev
> jeg griner jo bare af mig selv
> fordi det er de samme skærme

Ok, det skal man også have lov til engang imellem
(og så fik vi dét afgjort...)

mvh
Peter