Romould et Juliett (Af Pauline Sereau) ?
Fra : Esben Hansen

Dato : 05-03-02 19:59

Hej !

Er der nogen som kender en fransk film: "Romould et Juliett" (Af Pauline
Sereau) -Og ved om den kan købes på video eller DVD ? (-Ikke Romeo ... )

Esben.

Fra : Steffen Kampp

Dato : 11-03-02 10:36

"Esben Hansen" skrev:

> Er der nogen som kender en fransk film: "Romould et Juliett" (Af Pauline
> Sereau) -Og ved om den kan købes på video eller DVD ? (-Ikke Romeo ... )

Nu har jeg ikke mulighed for at tjekke det herfra, men såvidt jeg husker,
blev den herhjemme lanceret under titlen "Der ligger en hvid mand i din
seng". Prøv at søge under denne.
---------------

Steffen Kampp

Fra : Steffen Kampp

Dato : 12-03-02 09:49

"Steffen Kampp" skrev:

> såvidt jeg husker,
> blev den herhjemme lanceret under titlen "Der ligger en hvid mand i din
> seng".

Errata: Den hed "Der ligger en hvid mand i din seng, mor!". Og for lige at
få det hele med er den franske titel "Romauld et Juliette" og instruktøren
hedder Coline Serreau (og ikke P. S.)

Steffen Kampp