Endnu en omgang analsex og lavement
Fra : .Pun|$h3r$ |nc.

Dato : 05-03-02 19:14

Hej

Som så mange andre er jeg og min kæreste helt vildt tændt på at prøve en
masse analsex ...men der er jo lige det med tømning af tarmen. Nu har jeg
læst lidt om emnet hist og pist og tilsydenladende er det mest effektive at
man anskaffer sig en slags beholder/pose med en slange med en specielt
spids. Jeg har søgt som en gal for at finde ud af hvor mange anskaffer sig
sådan et apparat henne men det er endnu ikke lykkedes. Hvor køber jeg sådan
en "komplet løsning" henne og hvad er prislejet? (det ville være helt kanon
hvis nogle ligefrem har et link til en online butik)

På forhånd tak

--
Regards/Hilsen
R.O.

Mail [REMOVE]

Fra : Dan Andersen

Dato : 05-03-02 21:13

Hejsa,

> [...]
kanon
> hvis nogle ligefrem har et link til en online butik)

Klyx, er det du skal bruge. Det købes på apotektet og koster omkring 40,-
for én gang (lidt dyrt). Du kan rolig gå ind og spørger efter det, de
hverken kigger eller spørg dumt hvad du skal bruge det til (ikke de steder
jeg har købt dem da).

De _er_ effektive skal jeg hilse og sige. Det er de samme de bruger til at
give lavement til gravide, inden de skal føde.

Mvh

Dan Andersen

Fra : P.O.

Dato : 05-03-02 21:29

"Dan Andersen" <da@da.da> wrote in message

> [...]

> De _er_ effektive skal jeg hilse og sige. Det er de samme de bruger til at
> give lavement til gravide, inden de skal føde.

Takker, men det var nu ikke klyx jeg havde i tankerne. Har hørt om det, men
det har -til trods for at jeg selvfølgelig ikke kender en dyt til det- været
mit indtryk at det er en "kortere-tarm-tømningsløsning (hvis du forstår).
Jeg tænkte mere på noget vand halløj som jeg har fået fortalt renser _helt_
ud...men det lyder selvfølgelig lovende med Klyx...

Mvh
/Rasmus

Fra : Nicolai

Dato : 06-03-02 19:20

On Tue, 5 Mar 2002 21:28:41 +0100, "P.O."
<punisherolsen[REMOVE]@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Jeg tænkte mere på noget vand halløj som jeg har fået fortalt renser _helt_
>ud...men det lyder selvfølgelig lovende med Klyx...

Det lyder mere som om du er ude efter 'high colonic'? Det har jeg ikke
selv erfaring med, og egentlig heller ikke lyst til. Men det er noget
jeg har set refereret i amerikanske sammenhænge, både seksuelle men
især også hele-freaks orienteret.

En _LANG_ slange kommer _LANGT_ op. Lyder hverken behageligt eller
ufarligt?

- Nicolai
--
http://infantilism.org - Yes, diapers and sex do mix!
http://babylai.infantilism.org - personal pics, movies & info

Fra : P.O.

Dato : 06-03-02 20:22

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> wrote in message

> [...]

> selv erfaring med, og egentlig heller ikke lyst til.

> En _LANG_ slange kommer _LANGT_ op. Lyder hverken behageligt eller

Nej nej, så har du misforstået mig. Samme princip men i væsenligt
"målestok"...altså en slags pose med vand som sprøjtes ind via en lille
slange og en spids som er....ehm penetrations venlig :)

/R.O.

Fra : Dan Andersen

Dato : 07-03-02 20:37

Hej,

> Nej nej, så har du misforstået mig. Samme princip men i væsenligt
> "målestok"...altså en slags pose med vand som sprøjtes ind via en lille
> slange og en spids som er....ehm penetrations venlig :)

Er Klyx ikke det?,

Mvh

Dan Andersen

Fra : R.O.

Dato : 07-03-02 21:53

> Er Klyx ikke det?

Heh det aner jeg virkelig intet om...det var mit indtryk at klyx er noget
tubeværk der skal smøres/trykke/sprøjtes ind i enden...men hvad ved jeg.

/R.O.

Fra : kat

Dato : 08-03-02 11:18

"R.O." skrev:

> Heh det aner jeg virkelig intet om...det var mit indtryk at klyx er
noget
> tubeværk der skal smøres/trykke/sprøjtes ind i enden...men hvad ved
jeg.

Der findes 2 slags klysma:
Den lille microlax (ca. 5 ml) med den ca. 4 cm lange spids og med et
lille (men meget effektive!) indhold til at tømme den nedre del af
endetarmen (også kaldet ampullen).
Så findes der et glucosebaseret klysma (jeg mener at det er på ca. 300
ml), hvor spidsen er ca. 10 cm langt. Her tømmes den nedre del af
endetarmen plus den nedre del af tyktarmen. Dette gives bl.a. til
patienter, som skal undersøges op til 50-80 cm oppe i tarmen.
Begge klysma sprøjtes op - helst liggende mens du forsøger at holde
dig så længe som muligt!
Vil du have tømt hele tarmen, ja, så skal du over i at få din læge til
at ordinere nok elektrolytvæske. Det gør det for dig på et døgns tid!
Så mon ikke klyks er godt nok for dig. med mindre at du tænder helt
vildt på alt det der slange/vandsjov?
Nå, men jeg er nok også bare lidt bekymret på dine vegne. For det er
ikke helt ufarligt at lege med tarmen med lange slanger og vand. Men
det håber jeg, at du sætter dig ind i, førend du begynder legen.
--

/kat
---

Fra : R.O.

Dato : 08-03-02 15:29

"kat" <katras@REMOVETHISofir.dk> wrote in message

> noget

[Grundig Klyx info]

Takker...udslagsgivende info.

> [...]
> Nå, men jeg er nok også bare lidt bekymret på dine vegne. For det er
> ikke helt ufarligt at lege med tarmen med lange slanger og vand.

Nu er det for det første ikke mig som skal have tømt tarmen men min kæreste,
og for det andet kan jeg ikke forestille mig noget som helst andet end
smerte og sundhedsrisici ved at indføre >50 cm lange rør/whatever op i
røven! -men med det sagt skal det så også siges at hele vandsnakken er
afledt af at vi prøvede at sprøjte vand fra bruseslangen op bagi for at
prøve dette som jo er en særdeles billig løsning...det virkede _glimrende_
dog fik min kæreste gener af brusehovedet; derfor den oprindelige
efterspørgsel.

/R.O.

Fra : kat

Dato : 08-03-02 15:44

"R.O." Skrev:
> Takker...udslagsgivende info.

Velbekomme

> Nu er det for det første ikke mig som skal have tømt tarmen men min
kæreste,

Dig, mig, hende, ham.....det er vel lige gyldigt

> og for det andet kan jeg ikke forestille mig noget som helst andet
end
> smerte og sundhedsrisici ved at indføre >50 cm lange rør/whatever op
> røven!

Det er jeg da glad for at høre at du ved!

> [...]
_glimrende_
> dog fik min kæreste gener af brusehovedet; derfor den oprindelige

Ja, det var nok ikke så rart, kunne jeg forstille mig.
Men hvorfor så ikke bare skue brusehovedet af og KUN bruge slangen?
(uden metalgevindet, selvfølgelig!)
Eller kan man ikke købe et stk. slange til bruserne uden hoved a la en
haveslange? Så kan i da selv lege med vandtrykket og mængden....men
pas nu på!
--

/kat
---

Fra : R.O.

Dato : 08-03-02 17:38

> [...]
> Eller kan man ikke købe et stk. slange til bruserne uden hoved a la en
> haveslange? Så kan i da selv lege med vandtrykket og mængden....men

Jeps; uden gevind og slangestuds er en god ting...men i den nye lejlighed
kan dette ikke skilles ad

Hygiejnemæssigt vil jeg dog hellere have et aggregat til dette formål.

/R.O.

Fra : Nicolai

Dato : 06-03-02 19:18

On Tue, 5 Mar 2002 21:12:38 +0100, "Dan Andersen" <da@da.da> wrote:

>Klyx, er det du skal bruge. Det købes på apotektet og koster omkring 40,-
>for én gang (lidt dyrt).

Forkert! Det plejede at koste 28 kr., men for nyligt er det steget til
86 kr.!!! Uden nogen forklaring - det virker ret underligt, men der er
ikke andre leverandører.

Jeg var til en undersøgelse igår, der krævede det - derfor ved jeg
det.

Men man kan jo bruge andre former for udstyr og væsker, en søgning på
det på google gav da lidt brugbare danske sider:

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=site:%2Edk+lavement+

Til den uregelmæssige seksuelle anvendelse bruger jeg dels en pose med
slange, dels en med en spids der kan pustes op inde så den sidder
fast, dels en løsning med en bold på en spids (~500 ml). Og så
saltvand. Klyx er for dyrt

Alternativt kan du bruge Glyoktyl mikrolavement, det er en nemmere
måde på lige at få tømt det nederste af tyktarmen og endetarmen.
Detaljer kan du finde på Netdoktor.dk.

>De _er_ effektive skal jeg hilse og sige. Det er de samme de bruger til at
>give lavement til gravide, inden de skal føde.

Ja tak. Jeg kunne se på TV skærmen der ikke var meget at komme efter -
heller ikke 70 cm. oppe )

- Nicolai

Fra : P.O.

Dato : 06-03-02 20:18

> [...]

> Men man kan jo bruge andre former for udstyr og væsker, en søgning på
> det på google gav da lidt brugbare danske sider:

Jo tak, jeg har skam siddet og bladret igennem et hav af sider omhandlende
lavement vis Google...men mit udgangspunkt var jo noget slange/vand halløj
og ikke Klyx som de fleste netsider anbefaler.

> [...]
> slange, dels en med en spids der kan pustes op inde så den sidder
> fast, dels en løsning med en bold på en spids (~500 ml). Og så

Hvor har du købt dette henne? Det er lige præcis noget i den stil jeg er ude
efter.

> Alternativt kan du bruge Glyoktyl mikrolavement, det er en nemmere
> måde på lige at få tømt det nederste af tyktarmen og endetarmen.
> Detaljer kan du finde på Netdoktor.dk.

Det skulle efter sigende ikke var nok til "anal intercourse"...eller rettere
sagt <kursiv>ikke udtømmende nok<kursiv>.

Hehe...overbevisende må man sige

/R.O.

Fra : Nicolai

Dato : 06-03-02 20:46

On Wed, 6 Mar 2002 20:17:53 +0100, "P.O."
<punisherolsen[REMOVE]@hotmail.com> wrote:

>Hvor har du købt dette henne? Det er lige præcis noget i den stil jeg er ude
>efter.

Jeg forhandlede det faktisk engang, måske jeg skulle se efter i
bryggerset om jeg har flere liggende (ubrugte selvfølgelig) .... Der
er et billede på http://www.fraudoktor.com/medical/pix/c6rn.jpg

[Glyoktyl]

>Det skulle efter sigende ikke var nok til "anal intercourse"...eller rettere
>sagt <kursiv>ikke udtømmende nok<kursiv>.

Nej, det kan du godt risikere, hvis det er noget der skal stå på i
længere tid.

- Nicolai

Fra : R.O.

Dato : 06-03-02 21:30

> Jeg forhandlede det faktisk engang, måske jeg skulle se efter i
> bryggerset om jeg har flere liggende (ubrugte selvfølgelig) .... Der
> er et billede på http://www.fraudoktor.com/medical/pix/c6rn.jpg

Heh, hvad er op og ned i det billede? Den bold-agtige ende; er det her man
kan trykke og sprøjte væske ud af den anden ende? Hvor meget vand kan der
være i sådan et aggregat? -og hvad er prislejet?

/R.O.

Fra : Nicolai

Dato : 06-03-02 22:53

On Wed, 6 Mar 2002 21:30:21 +0100, "R.O."

>Heh, hvad er op og ned i det billede? Den bold-agtige ende; er det her man
>kan trykke og sprøjte væske ud af den anden ende? Hvor meget vand kan der
>være i sådan et aggregat? -og hvad er prislejet?

OK, jeg kan godt se at det kan være lidt svært at se.

"Bolden" går op i numsen (før der kommer luft ind), og sørger for at
den bliver oppe.

På den nederste ende sættes en en slange til posen på, som der så
kommer vand igennem.

Prisen? Iflg http://www.fraudoktor.com/medical/eindex.htm US$46,
hvilket er i nabolaget 350 kr. for spidsen alene. Jeg mener jeg solgte
dem for ~200 kr. med pose og en engangssprøjte til at puste den op.
Men det er ganske vist også en del år siden.

Andre spørgsmål Så fyr løs!

- Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : R.O.

Dato : 07-03-02 00:52

> [...]
> dem for ~200 kr. med pose og en engangssprøjte til at puste den op.
> Men det er ganske vist også en del år siden.

Noget du stadig væk gør?

> Andre spørgsmål Så fyr løs!

Ja...hvad ophidsende er der ved en ble?

/R.O.

Fra : Nicolai

Dato : 07-03-02 20:20

On Thu, 7 Mar 2002 00:52:14 +0100, "R.O."

>Noget du stadig væk gør?

Hvis jeg har flere skal vi nok kunne finde ud af noget. Jeg skal prøve
at huske det næste gang jeg er nedenunder.

>Ja...hvad ophidsende er der ved en ble?

Det tror jeg er umuligt at forklare, for mig er det en fetich som
ophidser mig ganske usandsynligt. Og så synes jeg hele menageriet med
at blive puslet, madet, få læst godnathistorie, lege er sjovt.

Mange jeg har talt med det om, finder også en tryghed i at have ble på
- det er vel noget med at genfinde det uforpligtende liv fra da man
var barn.

Selv har jeg dog det problem at jeg kommer til at kede mig efter et
par timer som baby. Så savner jeg den voksne verdens udfordringer.

Min mor påstår at jeg blev puslet for meget som barn, og det er derfor
<GRIN> ... "Mer' vil ha' mer'".

- Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 07-03-02 21:14

On Thu, 07 Mar 2002 20:19:57 +0100, Nicolai <nicolai@spamcop.net>
wrote:

HI Nicolai

>Min mor påstår at jeg blev puslet for meget som barn, og det er derfor
><GRIN> ... "Mer' vil ha' mer'".

jeg kan ikke lige finde ud af om jeg er OT men der er ikke en flame -
men voksede du op uden en far ?
Mv
Bo

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Nicolai

Dato : 07-03-02 22:51

On Thu, 07 Mar 2002 21:14:07 +0100, Chokmah Dog Fever <chokmah@c.dk>
wrote:

>jeg kan ikke lige finde ud af om jeg er OT men der er ikke en flame -
>men voksede du op uden en far ?

Nej - min barndom var vel egentlig temmelig normal.

Men min mor siger der var nogle teenagere i samme opgang som os, som
passede mig meget som barn og synes det var sjovt at pusle om mig.
Derfor hendes bemærkning.

- Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Bente Pedersen

Dato : 08-03-02 16:43

Hej et spørgsmål som I kvinder meget gerne må svare på.

Jeg er lidt uerfaren på dette område og har aldrig prøvet det på min
kæreste.

Men helt ærligt får i kvinder noget ud af det når en mand sitkker sin
pik ind i jeres anus og kører løs.
Kan man få en slags orgasme ud af dette ?

Må jeg høre jeres svar.

Bente

Fra : Ghita

Dato : 08-03-02 17:10

"Bente Pedersen" <bente700@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Men helt ærligt får i kvinder noget ud af det når en mand sitkker sin
> pik ind i jeres anus og kører løs.
> Kan man få en slags orgasme ud af dette ?

He he
I vores første og eneste forsøg for 8-9 år siden nåede vi
ikke så langt.
Det var pænt sagt meget impulsivt, så jeg slappede ikke
af, men så sol, måne og stjerne og ja det var det.
Jeg skreg bare op, og er kureret for altid. Men der er nogle
punkter lige indenfor i anus op mod skedevæggen der
aktiverer "et eller andet", så jeg kan forestille mig at man
godt kan få orgasme på den måde.
Ihvertfald giver punkterne et eller andet extra når de aktivers
under samleje.
Ghita

Fra : R.O.

Dato : 08-03-02 17:34

"Bente Pedersen" <bente700@yahoo.dk> wrote in message

> Men helt ærligt får i kvinder noget ud af det når en mand sitkker sin
> pik ind i jeres anus og kører løs.
> Kan man få en slags orgasme ud af dette ?

Når jeg giver min kæreste oralsex og samtidig slikker/stimulerer hendes anus
med tunge/legetøj/whatever får hun "instant" orgasme... og når man ser på
hvor stor glæde homoseksuelle mænd tilsydenladende har af denne "afdeling"
kan man vist godt konkludere [kursiv]at der er noget at hente her[/kursiv]
for os andre.

/R.O.

Fra : Hanne L

Dato : 11-03-02 00:39

R.O. skrev i en meddelelse news:a6ap88$hk2$1@sunsite.dk...

Hej R.O.

> [...]
> kan man vist godt konkludere [kursiv]at der er noget at hente her[/kursiv]

Det er altså ikke kun homoseksuelle mænd, der har
fornøjelse af at få en finger eller andet bagi. Jeg har
haft adskillige kærester, der nød at jeg legede med dem.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : R.O.

Dato : 11-03-02 03:05

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> wrote in message

> Det er altså ikke kun homoseksuelle mænd, der har
> fornøjelse af at få en finger eller andet bagi.

Det er jeg helt enig i.

/R.O.

Fra : Henning

Dato : 10-03-02 18:24

> [...]
> Hej et spørgsmål som I kvinder meget gerne må svare på.
>
> Jeg er lidt uerfaren på dette område og har aldrig prøvet det på min

Hej, Bente
Har du aldrig bollet din kæreste i røven?
Så få fat i en buttpluck og kom i gang, han vil garanteret
nyde det!
Ups, du er måske lesbisk?
Prøv på dig selv, med hvad du har i køleskabet af
penislignende grønsager i større eller mindre udgaver og
fasonger, lige fra radiser over bladselleri til agurker og
gulerødder.
Har du en af disse halskæder med ret store plastick perler,
så stop en ½ meter op i anus og lad den sidste blive uden
for, så begynder du og mastrubere til du lige er på grænsen
til orgasme, hvor du så langsomt begynder at trække
halkæden ud, så du kan fornemme hver enkelt perle vide
din anusmuskel ud og smutte igennem, medens du fortsætter
med at mastrubere dig frem til din endelige orgasme, du vil
opdage, at det siger spar 2 til alt hvad du før har oplevet af
orgasmer!

> Bente

MVH
Henning

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 10-03-02 20:32

On Sun, 10 Mar 2002 18:23:48 +0100, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:
HI Henning for lige at være helt OT jeg harlige haft besøg af Bente
former Petersen nu Riis sammen med Carsten Riis

> [...]
>
>Hej, Bente
>Har du aldrig bollet din kæreste i røven?
>Så få fat i en buttpluck og kom i gang, han vil garanteret

ja det kan man jo ikke vide hvad Bente2 her går og gør -

Men CR er ikke i net strømper - også en *gamel* hilsen fra Britta I sm
Shoppen - de HAR SGU FUNDET DE FLESTE af derres vare igen

skulle jeg hilse og sige , tak for støtte og sympati fra div

Mv
Bo

fut :dk.snak.snik

Fra : Dan Andersen

Dato : 07-03-02 20:39

Hej,

> Forkert! Det plejede at koste 28 kr., men for nyligt er det steget til
> 86 kr.!!! Uden nogen forklaring - det virker ret underligt, men der er
> ikke andre leverandører.

Det var satans, jeg købte én for omkring 3 uger siden, der var prisen 38,-

Mvh

Dan Andersen

Fra : Nicolai

Dato : 07-03-02 21:52

On Thu, 7 Mar 2002 20:38:54 +0100, "Dan Andersen" <da@da.da> wrote:

[Klyx]
>Det var satans, jeg købte én for omkring 3 uger siden, der var prisen 38,-

På apotek? Det har det vel været. PÅ sygehuset vidste de godt den var
steget, derfor var de holdt op med at skrive pris i vejledningerne.

Det er lidt interresant hvis der er så store forskelle - jeg prøvede
lige en søgning på Medicinpriser.dk, men der er ikke priser på Klyx.
Det er lidt "konstigt" som min svenske kollega siger

- Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Nicolai

Dato : 07-03-02 22:02

>Det var satans, jeg købte én for omkring 3 uger siden, der var prisen 38,-

I så fald har du fået det til den pris der var gældende til den 12.
november - fandt prisudviklingen på medicinpriser.dk:

12/11/2001 Klyx, 371583, rektalvæske, opløsn. 1 x 240 ml, 88.90
29/10/2001 Klyx, 371583, rektalvæske, opløsn. 1 x 240 ml, 37.45

- Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : fluffi

Dato : 06-03-02 10:53

Prøv denne side, der kan du handle online, og deres begynder set er ikke
særligt dyr

http://www.enematoys.com/bags.htm

Fra : P.O.

Dato : 06-03-02 20:19

"fluffi" <noemail@maiul.com> wrote in message
> Prøv denne side, der kan du handle online, og deres begynder set er ikke
> særligt dyr

> http://www.enematoys.com/bags.htm

Tak. Det var et godt link.

/R.O.