Forskel mellem 32 og 64 mb ram ?
Fra : Jespo

Dato : 05-03-02 19:26

Har udskiftet mit Asus 7700 GTS 32 DDR mb ram med et
Hercules 3d prophet II GTS 64 DDR ram

Er gået fra 7672 til 7769 i 3Dmark 2000
kan det passe der ikke er mere forskel på de 2 kort ?

Er der nogen som har erfaring med disse kort ?

Jespo

Fjern " VÆK " i min mail adr.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 05-03-02 19:35

Jespo wrote:

> Har udskiftet mit Asus 7700 GTS 32 DDR mb ram med et
> Hercules 3d prophet II GTS 64 DDR ram
>
> Er gået fra 7672 til 7769 i 3Dmark 2000
> kan det passe der ikke er mere forskel på de 2 kort ?

Ja. De 64 Mb vil kun gøre en forskel i de få spil som bruger rigtig
mange store textures og så vil du kunne bruge FSAA i højere opløsninger.
Sidstnævnte er dog ret ligegyldigt for FSAA bliver ikke hurtigere, det
er blot et spørgsmål om der er plads til framebufferen eller ej.

Mvh

Bruno

Fra : Danny Knudsen

Dato : 05-03-02 22:28

> Har udskiftet mit Asus 7700 GTS 32 DDR mb ram med et
> Hercules 3d prophet II GTS 64 DDR ram

Det var dumt

> Er gået fra 7672 til 7769 i 3Dmark 2000
> kan det passe der ikke er mere forskel på de 2 kort ?

Ikke så godt, men det passer !

> Er der nogen som har erfaring med disse kort ?

Hmm... Min bror får kun 400 points mindre end sin ven i 3DMarK2001
Min bror har GF2GTS 32DDR mens vennen har GF2Ti 64DDR.
Min bror har dog oxo kun 128 ram, mens vennen har 256

--
Athlon XP1800+
Soyo SY-K7V Dragon Plus!