Re: (OT) Re: Et spørgsmål om lyn og torden~
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-03-02 15:48

bechd@mac.com (Christian Winther Bech) writes:

> Men du afviser ikke, at alternativet skulle virke?

Proev det, proev det.

Konen paastaar ioevrigt at der ikke findes noget der hedder
foedselsstiftelsen mere, og at du er fejlinformeret.

> I sabro tilfældet skulle det være nemt. Det inkluderer kedeldragt og
> træskostøvler.

Godt nok bor vi saa langt ude paa landet at der er gyldespredning ind
mod byen, men saa etniske er vi ikke. Det skal dog siges at jeg fik
luftet gummistoevlerne efter snestormen.

PowerBooken har ellers gjort sig heldigt bemaerket! Baade Mac og i
stand til at afvikle software!
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 05-03-02 16:43

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Proev det, proev det.
>
> Konen paastaar ioevrigt at der ikke findes noget der hedder
> foedselsstiftelsen mere, og at du er fejlinformeret.

Konen er ikke århusianer? Vi bliver jo nødt til at holde fast i de gamle
navne. Fødeafdelingen, Skejby er så kønsløst. Fødselsstiftelsen er
ganske rigtigt nedlagt. Det var et gammelt skrummel af et hus, der lå i
bunden af Universitetsparken. Om vinteren blev de fødende nærmest nødt
til at være iført termotøj. Derudover var det en smule upraktisk, at
obstetrikerne boede på den anden side af vejen på Kommunehospitalet.
Efter universitetet overtog bygningen kunne en renovering pludselig lade
sig gøre og i dag er det en af de flotteste afdelinger af universitetet.

> Godt nok bor vi saa langt ude paa landet at der er gyldespredning ind
> mod byen, men saa etniske er vi ikke. Det skal dog siges at jeg fik
> luftet gummistoevlerne efter snestormen.

I har vel en 4x4-bil?

> PowerBooken har ellers gjort sig heldigt bemaerket! Baade Mac og i
> stand til at afvikle software!

Tillykke. Nedgrader til OS 8.6DK og få opfyldt dine fordomme.

--
"Gott sei dank; er war immer aldeles kaput"
- Per E. Hanstholm

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-03-02 17:02

bechd@mac.com (Christian Winther Bech) writes:

> Fødeafdelingen, Skejby er så kønsløst.

Lige netop foede skulle da ikke vaere koensloest. Altsaa Christian.

> Efter universitetet overtog bygningen kunne en renovering pludselig lade
> sig gøre og i dag er det en af de flotteste afdelinger af universitetet.

Det er jo et spoergsmaal om prioritering. Der er jo ikke meget
spaendende forskning i foedende kvinder (Hvis Dr. M"onster ved bedre,
maa han gerne give besyv med) og saa har det en tendens til at blive
derefter.

> I har vel en 4x4-bil?

Niks. Endnu en fejlagtig fordom fra forstadsfaenomenet. Franske
fremdriftsaggregater forfrisker fortfarende familients flyttebehov.

> Tillykke. Nedgrader til OS 8.6DK og få opfyldt dine fordomme.

For at opfylde din sig?

> "Gott sei dank; er war immer aldeles kaput"
> - Per E. Hanstholm

Jeg tror faktisk kun den kan koere OS 9. Classic er dog fint til mig.
Tuborg Classic.