Jet-kit + Devil slip-on til SV 650 S
Fra : Peter Graff

Dato : 05-03-02 15:15

Jeg har postet flg på dk.marked.privat.motorcykel

Hvad vil være en fair pris at forlange udover org udstødningen.

Jeg vil gerne have standard udstødningen tilbage på min SV'er. Derfor søger
jeg en som vil bytte med min Devil slipon + mit jetkit.

Havde tænkt mig at det skulle foregå således:

Du får:

Min Devil slip-on (aluminium) kan ses her
http://www.devilbikes.com/suzuki/image8.htm

Mine afsavede forrør (er nødvendige for at potten kan sidde på)

Min afsavede org. udstødning

Mit jet kit

Jeg får:

Din komplette org udstødning

X antal kr.

Jeg har et sted vi kan skifte delene KBH (evt. overnatning er mulig) eller
vi kan bare bytte.

MVH

Peter Graff

Tlf: 40815235

Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-03-02 15:52

"Peter Graff" <peter.graff@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> X antal kr.
>
> Jeg har et sted vi kan skifte delene KBH (evt. overnatning er mulig) eller

Træt af larmen?

Thomas

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-03-02 17:16

"Peter Graff" <peter.graff@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har postet flg på dk.marked.privat.motorcykel
>
> Hvad vil være en fair pris at forlange udover org udstødningen.

Det vil sige, du vil både have penge, og en original udstødning, der højst
sandsynligt er dyrere en din Devil Slip-on + jet -kit til sammen ?

det bliver nok svært.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 05-03-02 19:20

> [...]
> Du får:................ Min Devil slip-on (aluminium) kan ses her
> Jeg får: Din komplette org udstødning - X antal kr.

Du får penge med i købet???
Glem det!
Selv ikke et Muzzy titaniums-system med koniske forrør er så dyrt som et
originalt Syzuki-system

Vær tilfreds hvis der er én der lader sig friste af at bytte lige over!!

--
Armand.

Fra : Peter H Hasselbalch

Dato : 05-03-02 20:46

"Peter Graff" <peter.graff@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har postet flg på dk.marked.privat.motorcykel

Glimrende - det er også der det hører hjemme! Med andre ord: Undlad at poste
samme meddelelse i begge grupper.
I øvrigt tilslutter jeg mig de personer, der skriver at det er ikke
realistisk, at forvente penge og org.udstødning, med mindre det er en
gammel, hærget org. udstødning du får i bytte.

Mvh Peter HH
DMCN#2 - CBR600F4
www.hasselbalchs.dk

Fra : Peter Graff

Dato : 05-03-02 21:49

Jeg kan se at folk er lidt oprørte over at jeg også vil have penge oven i.
Men her er sagen set fra min side.

Vedkommende som kunne fristes af tilbuddet skal alligevel save sin egen org
udstødning over og derefter ud at købe en slip-on (ca 4000 kr) plus et
jetkit (1000 kr). Delene skal derefter monteres og cyklen dyses ind (xxxx
kr).

MVH

Peter Graff

Fra : origo@earthling.net

Dato : 05-03-02 21:59

"Peter Graff" <peter.graff@pc.dk> wrote in message
>Delene skal derefter monteres og cyklen dyses ind

Det skal den vel uansett?

JS

Fra : Armand

Dato : 06-03-02 21:14

> [...]
kr) plus
> et jetkit (1000 kr). Delene skal derefter monteres og cyklen dyses

Min ydmyge mening derom (MYMD) er at det er galemansværk at skære en
brugbar original-udstødning itu!
Værditabet deri vil retfærdiggøre at man istedet for en slip-on (hvor
meget slip-on er der forøvrigt i en potte der kræver at man skal skære i
sin udstødning?) køber et komplet high- end anlæg incl. forrør
Og det er som sådan vel også dér hvor du står nu: Med ubrugelige
originalforrør
og ønsket om at få den originale udstødning på

Alene i dine problemer derved, burde en given køber læse skriften på
væggen inden at han blot byttede sin originale udstødning, endsige lagde
penge oveni :-/

--
Armand.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-03-02 22:57

> [...]
> meget slip-on er der forøvrigt i en potte der kræver at man skal skære i
> sin udstødning?) køber et komplet high- end anlæg incl. forrør

Enig. Jeg bestemte mig i sidste øjeblik for et komplet leovinci
udstødningssystem, i stedet for den den der omskæring. Hvis jeg bliver træt
af den smutter jeg bare den originale på, og hvis jeg bliver stoppet af
politiet og skal til syn (sker vist nok sjældent i DK), ryger den originale
på igen. Jeg har iøvrigt ladet mig fortælle at, hvis man skal sælge sin MC,
bør sælge udstødssystemet for sig og MC'en med den originale på for sig, da
MC ikke stiger i værdi ved en påmonteret racerpotte.

Jeg kan forøvrigt varmt anbefale Leovinci. Et komplet system koster kun
5000 - 6000. Rigtig fed lyd (men HØJ!!).

Mvh Thomas