Newbie spørgsmål
Fra : Stig Mogensen

Dato : 05-03-02 15:28

Har lige indstalleret MS Visual Studio 6.0. Derefter indlæste jeg filerne
fra mit VBA kursus fra disketten, og ville eftergøre nogle af de ting vi
lavede. Deriblandt comile til .exe fil.
Jeg mener at huske at dengang trykkede man bare på et ikon i menuen, og en
..exe fil blev lavet. Men sådan er det ikke med MSVS 6.0......hvordan er det
så?

Mvh

Stig

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 05-03-02 15:44

"Stig Mogensen" <norman_bates@forum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> .exe fil blev lavet. Men sådan er det ikke med MSVS 6.0......hvordan er

Files --> Make <project>.exe...

Jens Vestergaard
www.railsoft.dk

Fra : Stig Mogensen

Dato : 05-03-02 17:22

Ja sgu´

I min "nye" menu står der bare ikke en dyt om .exe filer, men "make filnavn"
er da ok........tak for svaret!

/Stig

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 05-03-02 19:58

"Stig Mogensen" <norman_bates@forum.dk> wrote in
message news:a62rb3$ksh$1@sunsite.dk...
> I min "nye" menu står der bare ikke en dyt om .exe filer, men
> "make filnavn" er da ok........tak for svaret!
>
> /Stig
Hej Stig

Er du helt sikker på at du har MS Visual Studio 6.0 og ikke
Visual Basic 6.0 Learning Edition. Denne kan nemlig ikke lave
exe-filer, så vidt jeg husker
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen

Fra : Stig Mogensen

Dato : 05-03-02 20:38

Jo.....det fulde navn er MicroSoft Visual Studio Professional 6.0 (m/sp5).
Og det er lykkedes mig at compile.....

/Stig