"silicone compound" - hva´ ka´ jeg bruge i~
Fra : Fogholt

Dato : 05-03-02 13:14

Davs NG,

I instruksen til min Silvertail udstødning står, at jeg skal bruge noget
"high temp. (300°C )silicone compound" til samlingen på endestykket hvis jeg
skiller udstødningen ad.
Det har jeg, da jeg sku´ prøve at sætte lidt dæmpning i. Jaaa - det er ikke
sikkert at skidtet sidder i ret længe - jeg skal lige se om jeg kan mærke
forskel på ydelsen. ( Det synes jeg egentlig godt jeg kan - men sig det ikke
til nogen.....)

--
Tilbagelænet deruda´

Claus Fogholt - Sorø
Yamaha XV 1100, ´93
Virago MC Club Danmark # 899
virago@eSTREGbox.dk

Fra : Mads Lund

Dato : 05-03-02 15:48

Ja og hvad er så spørgsmålet ?

Hightemp silikone er som sådan det samme som flydende silikonepakning, der
kan købes i enhver bagerbutik.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Steffler

Dato : 05-03-02 18:42

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> wrote in message
> Ja og hvad er så spørgsmålet ?
>
> Hightemp silikone er som sådan det samme som flydende silikonepakning, der
> kan købes i enhver bagerbutik.

Eller Østergaard autodele og så lige en dunk Fire Gum som er specielt til
udstødninger... Fåes oxo på de fleste Q8 stationer...

/S